понедељак, 16. децембар 2013.

Orange Truffles

Još jedna ideja za Božićne sitne kolače, koje možete napraviti ranije, ili Božićni poklon iz vaše kuhinje. 


Sastojci:
originalni recept

     300 ml sveže isceđenog soka pomorandže
     2 kašike izrendane korice pomorandže
     300 g bele čokolade ( kuverture )
     2 kašike likera od pomorandže
     50 g putera
     200 + 100 g kokosa

Priprema:

Izrendati koricu pomorandže i staviti u šerpicu. Iscediti sok ( trebaće oko 3 veće pomorandže ) i sipati u šerpicu.
Staviti na vatru i kuvati dok se ne reducira da imate 75 ml i malo ohladiti.

Za to vreme,na pari,otopiti čokoladu koju ste sitno iseckali,zajedno sa puterom i likerom od pomorandže u glatku smesu i dodati 200 g kokosa.
Ostaviti da se ohladi i od hladne smese praviti kuglice, uvaljati u ostatak kokosovog brašna, staviti u papirne korpice i ostaviti da se potpuno stegnu u zatvorenoj metalnoj kutiji na hladnom mestu.

 Druga, originalna verzija je kad ste čokoladu i puter otopili ostaviti da se ohladi na sobnoj temperaturi,staviti u frižider najmanje 4 sata,posle toga oblikovati kuglice i uvaljati ih u 100 g kokosa.
Ja sam ih spremala na brzinu i nisam imala vremena da toliko čekam zato sam dodala 200 g kokosa da bih mogla da ih oblikujem..kod mene su bile spremne za sat vremena. ( uključujući hlađenje na -12 napolje )

Pripremljene kuglice možete zapakovati u neku prikladnu kutiju, dodati mali Božićni ukras i pokloniti.



Sa prohlađenom smesom, možete puniti praline,premazati kalupe sa tamnom čokoladom, napuniti ih sa ovom smesom, zatvoriti sa tamnom čokoladom i ostaviti u frižideru da se potpuno ohlade.Tako napravljene praline isto možete spakovati u kutiju i pokloniti prijateljima.
Mogućnosti su beskonačne.

Prijatno!!!!

Dok sam ja pripremala njih, muž je očistio sneg, koji nas je baš dobro zatrpao ovog vikenda,ma i nije toliko puno, koliko je u drugim delovima grada i okolini.



16 коментара:

  1. Perfect! You did them very well, Zoki, and I'm sure the one you had made them for was very happy. :)
    I wish you a wonderful night, my dear friend! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I hope that they enjoyed this truffles, they are good and refreshing. I love everything with oranges. Thank you, my dear friend I wish you all the best.Hugs.

      Избриши
  2. Hheheh Opet ti sa pomorandzama;)E i ja voim da napravim razno razne stvari i korpicu poklonim.Pa iovo je super za to;)

    ОдговориИзбриши
  3. Moraću ja kod tebe za još....uh baš bih volela sveže pomorandže, tek ubrane...blago tebi. Hvala ti puni i pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno izgledaju, prosto osjećam okus u ustima. Odmah se sjetim likera koji obožavam (Cointreau).

    ОдговориИзбриши
  5. Divno izgledaju kuglice,kao rafaelo..Svaka čast mužu,baš je bio vredan,a verovatno je pritom razmišljao kako ga posle čišćenja snega čekaju kolačići..:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Sandra. Kolačići nisu bili za muža, nego smo ih nosili u goste.

      Избриши
  6. divne kuglice miss P...ali slika ispred kuce-priceless...odmah sam dobila leptirice u stomaku...kada bih mogla da si dovucem snijega i nabacam ispred kuce...kissies and hugs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Mimi...rado bih ti poklonila sanv ovaj sneg, ali, veruj mi, brzo bi ti dosadio...previše ga je i baš je hladnooooo. Danas je -14*C,smrzli smo se dok smo prošetali. Topli pozdrav.

      Избриши
  7. Predivni kolači. Mislim da se ovom poklonu obraduje svako:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Volim te male poklone iz naše kuhinje...jer sam zaista uživala praveći ih za ove drage ljude.

      Избриши
  8. Hvala što si ovaj recept podijelila s nama. Okus je čaroban.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Tina, jako mi je drago da su ti se dopale.Hvala ti puno.

      Избриши