четвртак, 12. октобар 2023.

Jedan najobičniji paprikaš

 Ko kaže da se ručak ne može skuvati za manje od sat vremena...mi paprikaš volimo jer u njemu je moja omiljena namirnica...krompir.

Sastojci: 5 do 6 većih krompira, 2 do 3 domaće kobasice, 250 ml kuvanog paradajza, 1 dobro puna kašika pirea od paprika, 2 veće glavice crnog luka, 2 čena belog luka, 1 do 1.5 l pileće supe ili vode, suvi začin, biber, mlevena dimljena ili obična paprika, peršun

Priprema: U veću šerpu sipati ulje i dodati sitnije isečen crni luk, blago posoliti i pržiti dok luk ne omekša, dodati kobasicu, koju ste isekli na manje komade, kratko propržiti ( ja nemam domaće kobasice pa sam koristila kranjsku ljutu ) pa dodati kašiku pirea od paprika ili ako nemate pire od paprika može i ajvar, sve to izmešati zajedno, dodati krompir, koji ste prethodno oljuštili i isekli onako kako volite. Nalite sa kuvanim paradajzom i supom, posoliti, dodati suvi začin i biber i kuvati dok krompir ne omekša.

Ako vam nije dovoljno gusto onoliko koliko vi volte, možete da dodate 1 kašiku brašna izmešanog sa hladnom vodom i pustite da još jednom provri. Ja obično izvadim nekoliko komada skuvanog krompira i izgnječim kao za pire i vratim nazad u šerpu. 

Pred služenje posuti sečenim peršunom i poslužiti dok je vruće. Ja sva jela volim dok su vruća a vi kako volite.

Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар