понедељак, 26. август 2024.

Breskolada

 Danas ljuštim breskve za džem,ibilo mi je izuzetno žao da bacim kožicu od oljuštenih bresaka i tako odlučim da napravim ovaj divan napitak, koji nam je danas dobro došao da se rashladimo.

Dobila sam litar ove tečnosti i za nas je bilo sasvim dovoljno. Ako ljuštite veću količinu bresaka možete dobiti i više.


Sastojci: oljuštene kožice od bresaka, 1 l vode, med po ukusu, limun

Priprema: Breskve oprati, najbolje ako ih imate iz svog voćnjaka i oljuštiti ih. Dok ih ljuštite, stavite posudu ispod tako da vam i sokovi koji iscure iz zrelog voća padnu u tu zdelu.

Ja sam imala 3 kg bresaka i u te kožice od tih bresaka sam sipala oko 1.25 l vode. Staviti na ringlu, pustiti da provri, smanjiti temperaturu i kuvati oko desetak minuta. Poklopiti i skloniti sa ringle i ostaviti da se prohladi.

U đevđir staviti filter od mašine za kafu ili kuhinjski papirni ubrus i sipatisve, zajedno sa kožicama, pritiskati kašikom kožice i ocediti od tečnosti onoliko koliko možete..

Sipati u flašu i ostaviti u frižider da se dobro raashladi.

Pre služenja sipati u bokal dodati lumunov sok, med ili šećer ( šećer je bolji jer neće promeniti breskvin ukus u soku ali med je zdraviji ) dodati kockice leda ( kockice leda možete napraviti i od ovog soka pa ga kasnije samo dodati u bokal i na taj način vam neće razvodniti sok od bresaka ) i poslužiti.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар