уторак, 21. новембар 2017.

Jagnjetina ispod pokrivača od krompira

Polako se snalazim u novoj sredini, našli smo prodavnice koje nas interesuju ( zahvaljujući čika googl-u ) i juče vidim jagnjetinu na rasprodaji.Znam koliko je moj muž voli i naravno da sam morala da je kupim da bih mu je spremila. Ovo će njemu biti dovoljno za dva dana a ja ću se već snaći da sebi pripremim nešto drugo. Ovo jelo možete da pripremite sa bilo kojim mesom,biće podjednako ukusno.


Sastojci: 1 velika glavica sitno iseckanog crnog luka, 2 velike ili 3 do 4 manje šargarepe, 3 do 4 čena pasiranog belog luka,isečene na manje kockice,600 g mesa od buta jagnjeta, isečena na kocke,500 ml jagnjećeg temeljca, može i od kocke, nekoliko grančica majčine dušice ili ruzmarina,so, biber,malo suvog začina i kašika pirea od paprike a i ne mora, ( može i ajvar ) nekoliko kašika maslinovog ulja i oko 500 g krompira

Priprema: U veću šerpu, koja ima poklopac i koju možete da stavite u rernu,sipati maslinovo ulje i zagrejati.
Dodati sitno iseckan crni luk i šargarepu, koju ste prethodno očistili, oprali i isekli na manje kockice,poklopiti i dinstati na tihoj temperaturi oko 5 minuta ili dok luk ne postane staklast.

Jagnjetinu ( može i druga vrsta mesa; piletina, teletina,svinjski lungić / kare ) možete da posolite sa malo soli, bibera i suvim začinom i dodati,zajedno sa belim lukom u šerpu i povećati temperaturu samo da meso malo porumeni, ali mešajte, jer lako može povrće da izgori.Pobiberiti i posoliti po ukusu.
Naliti sa temeljcem, dodati grančice majčine dušice ili ruzmarin, (ja nisam imala jagnjeći temeljac te sam koristila pileći ) dodati pire od paprike a i ne morate, ako ga nemate.Poklopiti i pustiti da provri.
Sklonite sa ringle.

Ako nemate šerpu od tučenog gvožđa, ovaj deo možete da pripremite u većem tiganju, sipatu u pekač,ili zemljanu posudu, koja ima poklopac i nastaviti dalje sa krompirom.

Krompir oljuštiti i iseći ga na tanke kolutove.

Poređati krompir odozgore preko mesa,tako da poklapaju jedan drugi,posoliti, pobiberiti i vrlo malo posuti suvim začinom.
Poklopiti poklopcem i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 160°C oko 45 minuta, otklopiti, povećati temperaturu na 200°C i peći dok vam krompir ne porumeni odozgore.
Moj krompir je bio već pečen posle 45 minuta i ja sam uključila gornji grejač da mi samo krompir porumeni.Pazite da vam ne izgori.


Pripremite salatu po vašem izboru ( kod nas je to bila kupus salata ) i poslužiti sa prepečenim hlebom.Pred služenje posuti listićima majčin dušice ili ruzmarina,koje ste prethodno sitno iseckali ( ruzmarin, majčinu dušicu ne morate )



Prijatno!!!!

1 коментар: