понедељак, 15. јул 2024.

Tart sa kajsijama

 Pre mnogo godina sam videla ovaj recept na Coolinarici od članice Yaya i sad više isam sigurna na kojim društvenim stranicama je Yaya aktivna da bih mogla da  stavim link do tamo.

Kolač je izuzetno fin, veujem da bi moglo i sa drugim voćem, ja ću ga isprobati sa breskvama, čim nam breskve stignu.


Sastojci za testo: 150 g brašna, 2 kašike šećera, 1 jaje, 60 g dobro rashlađenog putera, prstohvat soli, 1 kašičica vanile ili 1 kesica vnilinog šećera

Za nadev: 500 g zrelih kajsija, 150 g svežeg sira, 50 g šećer, 1 jaje

i još: 2 kašike braon šećera i 2 kašike badema

Priprema: Dobro rashlađen puter iseći na kockice i utrljai u brašno u koje ste prethodno dodali šećer i na kraju dodati jaje i sjediniti sve zajedno sa puterom i brašnom. Razvaljati testo na veličinu kalupa, kod mene je to 35cm X 11cm. Prebaciti testo u kalup i ostaviti u frižider bar pola sata da se testo rashladi.

Kuvarskom žicom umutiti jaje sa šećerom, dodati sir i sjediniti sve zajedno u glatku masu. Sipati na rashlađeno testo fil od sira a preko naređati očišćene kajsije i posuti sa 2 kašike braon šećera i listićima badema.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180°C oko 35 do 40 minuta.

Ispečen tart ostaviti da se ohladi i poslužiti tako kako jeste ili sa kuglom sladoleda od vanile

Ja sam ovaj tart pravila nekoliko puta, jednom sam pravila u duploj meri i koristila sam veći pekač.

Prijatno!!



Нема коментара:

Постави коментар