недеља, 14. април 2019.

Avgolemono supa

Ovu supu sam prvi put probala pre mnogo godina kod nasih prijatelja Grka, bila sam odusevljena ukusom ove supe, deca su je obozavala. Danas sam se setila da bih mogla da je napravim za nas dvoje,prijaće nam jer je ukusna i osvežavajuća.


Sastojci:  1.5 l (ili po zelji) skuvanog pileceg temeljca, pola soljice od 100 ml pirinca po zelji (ja volim nas okrugli pirinac za ovu supu), 2 komada jajeta, 2 komada limuna ( ili po ukusu), 2 -4 kasike seckanog persuna, zacini po zelji (bibera,suvi začin )

Priprema:  Skuvati supu na nacin na koji je vi kuvate (meso, povrce).

Kada je meso i povrce skuvano, procediti. Polovinu mesa ocistiti od kostiju i kozice pa ga naseci u kockice (mi meso i povrce jedemo kao prilog i ne volim meso u supi) i ostaviti na stranu.

Pirinac staviti u supu (ovde mozete dodati manje ili vise pirinca, u zavisnosti koju gustinu volite, mi volimo redju supu) i pustiti da se skuva (takodje mozete pirinac skuvati posebno, pa ga kasnije dodati u temeljac).Staviti kuvano meso u temeljac.

U posebnu ciniju umutiti jaja, limunov sok i biber.
Vreli temeljac sa kutlacom polako sipati u smesu od jaja, stalno muteci sa zicom za mucenje, dodati jos jednu kutlacu supe u smesu, stalno muteci sa zicom.
Sada tu smesu od jaja sipati nazad u temeljac, pustiti da se sjedini za minut, da se malo zgusne.

Posuti sitno seckanim persunom i posluziti.

Prijatno!!!

1 коментар: