четвртак, 11. април 2019.

Pečena rebra iz krčka

Pisala sam pre mesec dana da smo najzad kupili krčka, ( slow cooker ) to je električna posuda , koja ima zemljanu posudu u svom metalnom obruču i u kom se kuvaju jela kojima je potrebno dugo krčkanje a kad ta jela budu gotova, e onda se prsti ližu koliko su ukusna.
Ja sam se dugo razmišljala kupiti krčka ili instant pot, iskreno rečeno, tog instant pot-a se malo bojim, ne pitajte me zašto, to mi je na temu ekspresnog lonca, koji nikad nisam imala, ali znam mnoge domaćice koje kuvaju u njemu i koje su oduševljene brzinom kojom se jela skuvaju...ja još uvek nisam odustala od razmišljanja o kupovini tog lonca, ali trenutno je prevladao krčko i u njemu sam spremala već nekoliko jela, i zaista sam zadovoljna rezultatima koje sam dobila..počela sam da skupljam recepte i uskoro će ih biti još..


Sastojci:  1 do 1.5 kg mesnatijih rebara, 1 veća glavica crnog luka, 3 do 4 čena belog luka, 200 do 250 ml  vašeg omiljenog sosa za rebra
Začini za rebra: po 1 kašičica od svih navedenih začina: dimljena paprika, cumin, beli luk u prahu, crni luk u prahu, bibera,braon šećera ( ne mora ) soli, mlevena ljuta paprika ( po ukusu )

Priprema:  Rebra očistiti od viška masnoće i membrane, koja je na unutrašnjoj strani, oprati i osušiti kuhinjskim papirom.

Sve začine izmešati u jednu manju zdelicu a ako ne stavljate puno ljute mlevene paprike, onda ne morate da stavljate braon šećer, on se dodaje da bi smanjio malo ljutinu pa da imate onaj "sweet and spicy" ukus. Umesto šećera može med ili javorov sirup.
Posuti rebra sa pripremljenim začinima i dobro ih utrljajte u meso. Po želji, rebra možete iseći na manje komade ili ostavite ih u celom komadu. Ja sam ih isekla na manje parčiće, svako oko 8cm širine.
Zemljanu posudu u krčku blago premazati sa nekoliko kapi ulja i staviti meso.

Glavicu crnog luka iseći na deblja rebarca i posuti svuda po mesu i između mesa. Beli luk očistiti i ubaciti cele čenove u posudu.

Poklopiti, uključiti na low i krčkati oko 6 do 7 sati.

Izvaditi meso pažljivo iz krčka, ( jer posle tolikog krčkanja, meso samo otpada od kostiju ) staviti na pleh, koji ste prekrili alu folijom i premazati sa BBQ sosom po vašem izboru.

Uključiti gornji grejač u rerni i staviti pleh na sredinu rerne i pustiti da se sos karamelizuje, 3 do 4 minuta ( nemojte staviti pleh ispod gornjeg grejača jer će vam izgoreti )

Poslužiti odmah sa prilogom po vašem izboru. Kod nas je bio to restovan karfiol sa povrćem.

Pripremite dobro ohlađeno pivo ili vino po vašem izboru i navalite..


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар