четвртак, 13. август 2020.

Kajmak....

.......koji to nije, ali je najbliže našem kajmaku...samo sam jednom našla ovde u Kanadi najbliže našem kajmaku ali mi je bilo preskupo da kupim kg pa sam kupila samo 250 g, onoliko koliko mi je trebalo za recept..

Nekoliko naših prijatelja je probalo ovaj "kajmak" kod nas i svima se dopalo, probajte da ga napravite na ovaj način, možda se dopadne i vama.


Sastojci:  250 g slanog putera, 250 g krem sir, 100 g kisele pavlake, 100 g kremast feta sir

Priprema:  Svi sastojci, osim kisele pavlake bi trebali da vam budu sobne temperature.Umutiti sve zajedno u kremastu masu,probati da li je potrebno dodati još malo soli. Po želji, puter možete smanjiti za 50 g, ali se neće osetiti veća razlika.

Sipati pripremljenu masu u posudu iz koje ja lako izvaditi onoliko koliko vam je potrebno.




Pre služenja izvaditi pola sata ranije iz frižidera da odstoji na sobnoj temperaturi.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар