уторак, 6. април 2021.

Pamuk kifle

 Kaže meni moja prijateljica, probaj ove kifle, ja ih već treći put pravim u nedelju dana i nikako da ih se zasitimo..i ajde da ih i ja probam i zaista su divne kifle, a nama peciva nikad dosta.


Sastojci: 
850 g brašna, 100 ml tople vode, 300 ml mleka, 150 ml ulja, 2 jajeta,  1 kašičica šećera,  1 kašičica soli i 12 g suvog ili 30 g svežeg kvasca i još: 1 jaje i 1 kašika mleka za premazivanje

punjenje po želji;  slatko ili slano

Priprema:  U 100 ml tople vode dodati skvasac, kašičicu šećera i kašiku brašna, izmešati i ostaviti na toplom mestu da se kvasac podigne.

Prosejati brašno, dodati so i promešati. Napraviti udubljenje u sredini brašna pa dodati ulje, nadošli kvasac, toplo mleko i 2 blago umućena jajeta i zamesiti testo. Isipati na radnu površinu zamešeno testo i dobro izmesiti testo, oblikovati u kuglu, blago premazati sa uljem, pokriti i ostaviti na toplom mestu da testo naraste.

Naraslo testo premesiti i podeliti na pola. Ja sam jednu polovinu ostavila celu a drugi deo sam podelila na 5 jednakih delova i svaki deo sam rastanjila u veličini manjeg plitkog tanjira a onda sam svaki deo premazala sa samlevenim čvarcima i šunkom a peti deo nisam.. i onda sam rastanjila što sam više mogla u krug i taj krug sam premazala sa samlevenim čvarcima. Iseći  na onoliko trouglova koliko želite da su vam kiflice velike, zavite ih i  staviti na pleh, koji ste prekrili pek papirom.

Drugi deo testa sam samo tanko rastanjila oklagijom, isekla na trouglove i punila ih krem sirom. Ređati na drugi pleh koji ste takođe prekrili pek papirom.
Pokriti ih providnom folijom i ostaviti da odstoje još pola sata do 45 minuta dok još jednom ne narastu.
Umutiti jaje sa kašikom mleka, premazati kiflice i posuti semenkama po vašem izboru.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180°C oko pola sata ili dok vam ne porumene po vašem izboru.

Pamuk kifle sa čvarcima


Pamuk kifle punjene krem sirom


Prijatno!!!!



 

Нема коментара:

Постави коментар