недеља, 13. новембар 2022.

Gratinirane palačinke

 Volim palačinke jer s njima se svašta može napraviti; slatko ili slano, što god vam je po volji..Ja sam danas od njih apravila kompletan ručak a posle ručka smo se zasladili  palačinkama sa džemom.

Sastojci: 6 velikih palačinki, 200 g kisele pavlake, 400 g suhomesnatog po vašem izboru, 300 g provolone sira, 50 g izrendanog parmezana, ljuti sos ili kečap

Za preliv: 250 ml pavlake za kuvanje, 50 g kisele pavlake, 2 jaja, 25 do 30 g izrendanog parmezana ili mozzarela

Priprema: Palačinke napravite po vašem omiljenom receptu. Ja ih pravim bez da merim jer tačno znam kako testo treba da mi izgleda i obavezno testo umutim bar sat vremena ranije da mi malo odstoji, ili preko noći da mi odstoji u frižideru.

Za vas kojima je potreban recept za palačinke ja ih pravim po ovom receptu. 3 jajeta, 250 ml mleka, 250 ml kisele vode, 2 pune kašike suncokretovog ulja, prstohvat soli, 225 g prosejanog brašna, malo ulja za premazivanje tiganja.

Prvo pripremiti testo za palačinke, koje ja obično pripremim veče pre i ostavim preko noći u frižider, a ako već mutite testo ujutru, obavezno ostaviti testo da odstoji bar sat vremena, dobićete mnogo lepše i mekše palačinke. Umutiti žicom 3 jajeta, dodati mleko, prstohvat soli, brašno, ulje i umutiti sve zajedno da dobijete glatko testo. Testo je dosta gusto, tako treba da bude. Ja ujutru kad izvadim testo iz frižidera, ostavim da odstoji 15 do 20 minuta na sobnoj temperaturi, onda dodam kiselu vodu, sve sjedinim i ostavim još 5 minuta da mi pena od kisele vode nestane onda neću imati one sitne rupice po njima od pene. Takođe rupice po palačinkama imate jer vam je tiganj prevruć.

Svaku palačinku premazati sa kašikom kisele pavlake, ali ne do kraja ivica. Posuti sa malo sveže izrendanim parmezanom, preko staviti suhomesnato koje vi volite. Ja sam koristila tanko isečen suvi vrat i šunku. Preko šunke staviti dva listića provolone sira  i preko sam stavila ljuti sos, koji sam izmešala sa domaćim kečapom, koji sam dobila od prijateljice. Zaviti palačinku tako što ćete bočne strane prebaciti malo prema unutrašnjoj strani da prekrije nadev, da ne iscuri fil. 
U manji pekač ređati palačinke jednu do druge. Umutiti sve sastojke za preliv ( nemojte soliti jer suhomesnato je slano ali ako volite da je malo slanije, posoliti vrlo malo ) i preliti preko napunjenih palačinki. Po želji možete posuti i izrendanom gouda ili mešavinom italijanskih sireva.


Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 175°C oko pola sata ili dok vam gornja strana ne porumeni. 
Kratko prohladiti, posuti seckanim peršunom i poslužiti sa salatom po vašem izboru.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар