уторак, 8. новембар 2022.

Pašteta od dimljenog lososa

Pre nekoliko dana kupim dimljeni losos jer sam planirala da napravim toplu salatu od krompira s njim. Kad sam otvorila pakovanje nije bio onaj losos koji obično kupujem ( tog nije bilo svežeg već smrznut i to je bio razlog što ga nisam kupila pa sam se odlučila za ovaj losos koji nisam mogla da vidim kakav je unutra ) Nije mi se baš mnogo dopalo kako je izgledao pa sam odlučila da ga upotrebim za paštetu / pate.

Sastojci: 200 g dimljenog lososa, 175 g krem sira, 1 manja glavica ljubičastog luka, 2 pune kašike majoneza, 1 puna kašika rena, po 1 puna kašika peršuna i mirođije, 1 kašika limunovog soka, biber, 1 kašičica dijon senfa, 1 kašičica kapara

Priprema: Viljuškom sjediniti majonez, ren i krem sir, dodati sitno isečen ljubičasti luk, kaoare isprati pod mlazom hladne vode te i njih sitno iseckajte.

Dodajte sitno isečen dimljen losos, limunov sok, začinske biljkice i dijon senf i viljuškom sve dobro sjedinite. Kad mešate viljuškom pritiskajte da izmrvite što više losos ili ako želite da imate kremastu teksturu stavite sve zajedno u multi praktik i samleti onako kako želite da bude kremasto.

Ja nisam koristila  multi praktik ali sam viljuškom pritiskala dok sam mešala jer nisam želela da imam kremastu paštetu, ali sam je ipak na kraju dobila. Tek na kraju dodati biber ali nemojte soliti jer dinljeni losos je dosta slan. ( bar moj je bio )


Sjediniti sve zajedno, sipti u neku manju posudu sa poklopcem i ostaviti u frižider bar sat vremena da se ukusi sjedine.

Po želji, možete oblikovati u kuglu pa kuglu uvaljati u neke semenke po izboru ili u mešavinu raznih zelenih začinskih biljkica. 

Poslužiti sa prepečinim hlebom ili krekerima.

Nama je ovo bila užina u poslepodnevnim časovima a inače odlično je i za večeru ili kao predjelo koje možete poslužiti uz pivo.

Ja sam malo posula i semenkama, jer mi je baš tako prijalo, vi kako hoćete

Prijatno!!!



Нема коментара:

Постави коментар