четвртак, 29. фебруар 2024.

Puding od prosa

 Poslastica koja je izuzetno dobra i koju možete da spremite čak i u vreme  posta...


Sastojci: 500 ml skuvanog prosa, 40 g ne pečenog indijskog oraha, 65 ml meda, 1/2 kašičica soli, 1 kašičica tečne vanile, 175 ml vode

Priprema: Skuvajte proso, tako što ćete prvo isprati proso sa hladnom vodom, naliti čistom vodom. Kad provri, smanjiti temperaturu i kuvatoi dok se proso ne skuva. 

Ja sam skuvala veću količinu, deo sam iskoristila za ovaj puding a deo sam koristila za salatu.

U blender staviti polovinu skuvanog prosa i celu količinu vode i samleti u glatku masu, dodati drugu polovinu skuvanog prosa, ne pečenog indijskog oraha,  ( raw cashews ) med so, tečnu vanilu i još jednom dobro samleti da dobijete svilenu masu. Ako vam je nogo gusto, dodavati po vrlo malo tečnosti.

Puding sipati u posude iz kojih ćete poslužiti, možete između staviti sveže voće ili napraviti neki voćni žele, sipati preko i ostaviti u frižider da se rashladi i žele stegne.

Ovo može biti posluženo kao desert ili sa svežim voćem za doručak.


Za vas koji želite da pravite voćni žele, ja sam ga napravila ovako.

Ja sam koristila smrznute višnje, koje sam stavila u šerpicu zajedno sa javorovim sirupom ( za vas koji nemate može i šećer ili zaslađivač po vašem izboru, med nije dobro koristiti jer će tokom kuvanja izgubiti svoju hranljivost ) i kuvati dok se višnje ne raskuvaju. Štapnim mikserom samleti, dodati 1 kašičicu gustina, koji ste prethodno razmutili u hladnu vodu i vratiri nazad u šerpicu i kuvati samo dok se ne zgusne. Sipati preko skuvanog pudinga od prosa, pokriti providnom folijom i ostaviti da se ohladi. Po želji možete poslužiti i toplo.

Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар