недеља, 10. март 2024.

Projara

 Prošle nedelje sam sasvim slučajno probala ovu projaru, koju je pravila članica kola srpskih sestara i jako mi se dopala, recept sam dobila i pošto moj muž obožava sve vrste proja i projara morala sam da mu je napravim. Ovo nije projara, ovo je prava torta.


Sastojci: 3 jaja, 300 g sira, 2 šolje kukuruznog brašna, 1 šolja belog brašna, 1 šolja mleka, 1 šolja jogurta, 1 šolja kisele vode, 1/2 šolje ulja, 1 kašika praška za pecivo, malo soli

Priprema: Umutiti jaja žicom za mućenje, dodati sir, ( ja sam koristila  mešavinu feta sira i sitnog sira, oko 450 g jer volim da ima više sira ) oba brašna, ( prašak za pecivo izmešam sa belim brašnom )   mleko, jogurt, kiselu vodu, uilje  i soli po potrebi ( u zavisnosti koliko vam je sir slan ) i sve to sjediniti.

Pleh, veličine 22cm X 33cm  prekriti pek papirom i sippati pripremljenu masu.Poravnjati i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180°C oko 30 minuta ili dok vam nož ili čačkalica kad zabodete u sredinu pečene projare bude čista.

Kratko ohladiti, iseći  na kocke i poslužiti kako vi želite. Ja sam pojela, dok je bila topla, sa kefirom a muž je jeo sa domaćom kobasicom, mladim lukom i paradajzom.

Prijatno!!!

Recept je od Slavice Karadžić a domaća kobasica od Slavice Malbaša, mojih drugarica iz kola srpskih sestara.

Нема коментара:

Постави коментар