недеља, 8. септембар 2024.

Džem od bresaka sa dodatkom đumbira

 Ne znam da lli ste ikada probali da napravite džem na ovaj način, ako niste ja bih vam preporučila da ga isprobate, posebno ako volite ukus đumbira.


Sastojci: 3 kg bresaka, 500 g šećera, 125 g sitno iseckanog đumbira, 260 ml svežeg soka od limuna, 

Priprema: Oprati breskve i oljuštiti ih. Kožice ostaviti sa strane.( napisaću vam u sledećem postu šta možete da napravite od njih )
Breskve iseći na sitnije komade i staviti u veću šerpu. 
Očistiti đumbir pa ili sitno iseckati ili izrendati na sitnu stranu i dodati breskvama, preliti sa svežim limunovim sokom i dodati 500 g šećera. ( u originalnom receptu kaže 2 kg i 60 g šećera, ja mislim da je to baš mnogo, posebno kad su breskve zrele i ja sam stavila samo 500 g i meni lično bi moglo i manje jer ja ne volim velike količine šećera u džemu )

Kuvati džem sve dotle dok se komadi bresaka ne raspadnu  a ako vam i ostanu veći komadići uzeti onu spravicu sa kojom gnječite krompir da usitnite te komadiće.
Džem je kuvan kad povučete varjačom po dnu šerpe a iza varjače ostaje čista linija. Budite uvek pored šerpe u kojoj se kuva džem i mešajte vrlo često, pri kraju mora stalno da se meša jer masa se zgusnula i može vrlo lako da zagori.

Dok se džem kuva oprane tegle i poklopce staviti u rernu i zagrejati je na 100°C i ostaviti ih u rerni dok ne završite sa kuvanjem džema.


U vruče tegle sipati vruć džem, zatvoriti ih sa čistim i vrućim pklopcima i vratiti nazad u rernu i ostaviti 15 minuta. Izvaditi iz rerne, staviti tegle na ćebe, zaviti ih i ostaviti dok se potpuno ne ohlade.

Ohlađene tegle ostaviti tamo gde ćuvate vašu zimnicu. Mi imamo hladnu ostavu i ja svu moju zimnicu čuvam u njoj.


Prijatno!!!!


Нема коментара:

Постави коментар