среда, 4. септембар 2024.

Barene paprike

Jako dugo tražim ove male sitne baburice i pre neki dan moja IG drugarica mi ih donese na vrata ...jako sam joj zahvalna na njima i danas sam rešila da ih napravim..fotografiju paprika ćete dobiti kad ih budem izvadila iz tegle a dotle delim recept sa vama.

Ove paprike se mogu ostaviti za zimu i bez barenja, ali ja sam htela da ih napravim na ovaj način, sledeći put bez barenja pa ću videti na koji mi se način više dopadaju.


Sastojci: 2 kg ljutih ili slatkih mini paradajz paprika, 1.5 l vode, 250 ml sirćeta, 100 g soli, 125 g šećera, llovorov list, beli luk, biber u zrnu, peršun

Priprema: Paprike očistiti od peteljki i oprati ih.Izbockati paprike sa čačkalicom i ostaviti ih na stranu.

U veću šerpu staviti vodu, sirće, biber u zrnu, 3-4 očišćena čena belog luka, so, šečer i nekoliko lovorovih listova, kad provri dodati paprike ali ne sve od jednom nego taman toliko da popuni gornji deo posude. Kad ponovo provri, kuvati nekoliko minuta i izvaditi rešetkastom kašikom.

Ostaviti ih da se kratko prohlade samo onoliko koliko možete rukom da ih držite. Ređajte  ih u teglu, dodati beli luk isećen na pola ako su veći čenovi na malo deblje listiće. Staviti malo bibera u zrnu i sa strane staviti nekoliko listova lovora.

Meni  je za ovu količinu paprika bilo dovoljno 2 tegle od po 2 l. Kad ste završili sa paprikama naliti vodom u kojoj su se paprike kuvale. Zatvoriti tegle čistim i sterilisanim poklopcima, zavit tegle u neko ćebe i ostavti ih da se potpuno ohlade.


Ohlađene tegle staviti u ostavu sa ostalom zimnicom...ja jedva čekam da probam ove moje paprike a  to sigurno neće biti pre zime.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар