четвртак, 16. јун 2016.

Slane vafle od karfiola ( Savory Cauliflower Waffles )

Idealan nedeljni doručak za vašu porodicu i vas.


Sastojci:
inspiracija sa nekim izmenama

350 do 400 g usitnjenog karfiola ( 1 manja glavica )
4 jaja
75 g brašna po izboru ( obično ili bez glutensko )
1 mala ljutika, sitno iseckana
1 veći čen sitno iseckanog belog luka
korica od 1 limuna
1 kašičica majčine dušice
oko 100 g sitnije rendanog parmezana, cheddar sira ili sir, koji vi volite
otopljen puter ili sprej za pečenje
po ukusu biber i so
1 kašičica praška za pecivo

Priprema:

Karfiol očistiti od listova, iskidati na sitnije cvetiće i oprati pod mlazom hladne vode.
Skuvati ga vrlo kratrko na pari,samo da malo omekša i onda ga samleti u multipraktiku da izgleda kao pirinač.

U zdelu umutiti jaja, dodati sitno iseckanu ljutiku, pasirani beli luk, listiće majčine dušice,koricu od limuna, so, biber, prašak za pecivo,izrendani sir i na kraju dodati karfiol i sve dobro sjediniti.

Kalup za vafle dobro zagrejati, premazati četkicom sa puterom ili isprskati sprejom za pečenje ( budite sigurni da dobro podmažete kalup, ako ne, zalepiće vam se...meni se prva zalepila ) i sipati kašikom masu od karfiola dok se lepo ne popuni kalup.
Peći dok vam dobro ne porumene.Pažljivo ih izvaditi sa spatulom iz kalupa.
U zavisnosti od veličine kalupa, trebali biste dobiti oko 6 debljih vafla.
Ako nemate kalup za vafle, možete ih ispeći kao deblje palačinke.

Kad ste ih ispekli ostaviti ih sa strane i za to vreme ispržiti jaja na oko.
Paradajz iseći na kolutove.
Na svaku vaflu staviti po kolut-dva paradajza preko jaje na oko i poslužiti..ja sam preko stavljala po još jednu vaflu i napravila kao sendvič i dobila sam 3 dupla sendviča,dva za muža, jedan za mene.


Poslužiti sa kefirom ili jogurtom.

Prijatno!!!!

2 коментара:

  1. i ovo je prelepa ideja .. ja sam prošle subote pravila musaku od karfiola ... ali ovo je baš neobično i lepo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. musaku od karfiola obožavam i karfiol uopšte mnogo volim i danas nam je bio deo ručka.

      Избриши