уторак, 20. септембар 2016.

Smoothie od smokve i meda ( Fig and honey smoothie )

Kao što sam već napisala, prijateljica mi je kupila jako puno smokava i moraju se što pre potrošiti..ove, krupne su došle direktno iz Grčke i zaista su izuzetno slatke a mi smo jutros prošetali do prodavnice i kupismo i mi smokve u našem selu, ali su puno sitnije, ali slatke su i one.

Ovaj recept šaljem kao ulaznicu Sneški, koja je domaćica za ovomesečnu igricu, "Ajme, koliko nas je" sa bloga " Sneško domaćica " i koji nam je zadala temu za ovaj mesec,sveže smokve.


Sastojci:
1 dobro zrela banana
4 do 6 dobro zrelih smokvi
250 ml grčkog jogurta
15 ml meda
prstohvat soli
0d 65 do 125 ml kefira ili mleka po izboru

Priprema:
Smokve oprati i odseći im drškicu. Raseći ih na pola.
U blender staviti gusti grčki jogurt, ako ga nemate, koristite jogurt koji imate, dodati kockice leda, kefir, ili mleko, po vašem izboru, zrelu bananu,isečenu na kolutove i med i samleti u glatku masu.

Količinu kefira / mleka sam stavila u zavisnosti koju gustinu volite, ako volite da je više gusto sipati manje kefira,ili obrnuto.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар