четвртак, 1. септембар 2016.

Sitni zalogaji sa koprivom / spanaćem

Idealno predjelo uz čašu hladnog piva ili doručak sa kefirom...


Sastojci:
300 g oceđene i blanširane koprive / spanać
300 g mladog sira ( rikota )
75 g izrendan parmezan sir
6 struka mladog luka
3 čena belog luka
po 1 do 2 kašike sitno isečenog peršuna i mirođije
po ukusu so i biber
500 g tankih kora za baklavu
puter ili ulje za premazivanje kora
2 belanca

Priprema:
Smrznute koprive ili spanać,odmrznuti i dobro ih ocediti.
Staviti u veću zdelu.
Dodati mladi sir, sitno iseckan mladi luk,zajedno sa zelenim delom / percima, sitno iseckan beli luk, peršun, mirođiju,izrendani parmezan, posoliti i pobiberiti i na kraju dodati dva belanca.
Sve dobro sjediniti u gustu maSU.
Pazite da dobro ocedite koprive / spanać, u protivnom će vam biti gnjecavo.

Otvoriti pakovanje tankih kora za baklavu i raspodeliti ih na dva ( ako hoćete da imate više testa ili na 3 ) dela ( kod mene je bilo na pola i u jednom delu sam imala 9 kora, ali su kore bile užasne, kidale su se i jedva napravih ove zalogajčiće ).
Premazati svaku koru ( ja sam izmešala ulje i puter,pola pola ) i ređati ih jednu na drugu.
Fil podelite na onoliko delova na koliko pravite rolata.
Ostaviti oko 4 do 5cm od početka kore i onda kašikom sipati fil, koji ćete rukom oblikovati u kobasicu.


Podviti malo bočne strane i zaviti u rolat.
Staviti na pleh pek papir i preneti rolat. Sada, imate dve opcije, jedna je da ispečete ovako u celom delu, pa tek onda seći na male komadiće, ili, kao što sam ja uradila, isekla ceo rolat na sedam delova.
Premazati svaki deo sa otopljenim puterom i uljem.


Sad tako isto uraditi i sa preostalim materijalom.
Zagrejati rernu na 185°C i peći oko 30 do 40 minuta, ili dok vam korice lepo ne porumene.
Ohladiti i ako ste sekli na veće parčiće, sad još svako parče iseći na pola sa reckavim nožem za hleb. ( sa njim se bolje seče od običnog noža )
Poslužiti tople.


Prijatno!!!!


Нема коментара:

Постави коментар