среда, 6. октобар 2021.

Zamena za "cake flour"

 Vrlo često vidite po stranim blogovima, posebno nas, sa severno američkog kontinenta da spominjemo razne vrste brašna, kao što su,all purpose, bread flour, cake flour, pastry flour...vi ih tamo u Evropši imate po tipovima "00", "500", "450" i vrlo često ja ne znam koja je razlika između te vrste brašna kao što vi ne znate ova naša brašna koja mi koristimo. 

Ja lično koristim dve vrste brašna, jedno je all purpose unbleached flour, što znači, sve namensko ne tretirano brašno i koristim bread flour, koje je najbolje za hlebove, pite, peciva, jer u njemu ima mnogo više glutena nego u all purpose.

Meni je trebalo pre neki dan cake flour za moj mramorni kolač i meni se nije kupovalo brašno za taj kolač tako da sam sama napravila cake flour, pa možda će i vama zatrebati nekada cake flour pa posle ovog posta ćete moći i sami da ga napravite.

Cake flour je mnogo bolje da se koristi za pojedine torte, neke kolače jer u njemu ima manje glutena i biskvit će vam biti mekši i vazdušastiji i najbolje je koristiti originalno brašno koje piše , ali ako nekada vam je potrebno baš cake flour i nemate ga pri ruci, može da prođe i ovako, ali nije svaki put najbolje koristiti ovu zamenu jer to ipak nije originalno brašno...ovo je samo prva pomoć ako nemate pravo brašno.

Najbolje je napraviti ovu mešavinu onda kada vam je potrebno ali ako vam i ostane od neke prethodne upotrebe, pre nego  što koristite ostatke ovog brašna, prosejati nekoliko puta kroz sito ili gušću cediljku jer sejanjem dodajete vazduh u brašno i vaš kolač će biti lakši i vazdušastiji...znači, koristite cake flour samo u onim receptima koji traže da se koristi cake flour.

Ako nećete da napravite ovu vrstu brašna, onda u receptu gde se traži cake flour na svakih 150 g all purpose flour  oduzmite 20 g.

Sastojci:  150 g sve namenskog brašna / 1 cup i 20 g / 2 kašike kukuruznog gustina, ne kukuruznog brašna

Priprema:  U zdelu staviti 150 g brašna, oduzeti 20 g brašna i dodati 20 g kukuruznog gustina ( cornstarch )  izmešati prvo žicom a onda prosejati nekoliko puta. Ja sam prosejala 5 puta jer što ga više sejete to je brašno vazdušastije

Znači, na svakih 150 g brašna, oduzmu se 20 g da bi imali tačno 130 g običnog brašna, dodati 20 g kukuruznog gustina i prosejati nekoliko puta i koristiti kad niste u situaciji da kupite cake flour, 

Srečno i ako imate neku komentar na ovo DIY brašno, javite se pa ćemo malo proćaskati i možda naučiti nešto novo.




Нема коментара:

Постави коментар