среда, 3. новембар 2021.

Slane knedle od pire krompira i šunke

 Svima nama ostane pire krompira od ručka i puno puta ne znamo šta ćemo s njim. U našoj kući ga nikad ne ostane, jer moj muž ga obavezno pojede, zato ja moram da napravim više i da naglasim da ne dira, jer mi je potreban.

Ja višak pirea koristim za razne vrste peciva i pravim i hleb od njega,ovog puta sam ga upotrebila za ove knedle, ako ih uopšte tako mogu nazvati.

Količine su date otprilike, jer ne ostane nam svima isto pire krompir.


Sastojci : 400 g pire krompira, 150 g sitno iseckane šunke, 1 manje jaje, 2 struka mladog luka, 50 g sitno izrendanog kačkavalja, 1 kašika sitno iseckanog peršuna, so i biber po ukusu, kockice žutog cheddar sira ( oko 100 g ) 

Za paniranje: 75 g brašna, 1 do 2 jajeta, malo soli , panko ili obične hlebne mrvice, ulje

Priprema:  U preostali pire ( ako ga nemate možete ga i napraviti i koristiti odmah, samo malo sačekati da se ohladi ) dodati sitno iseckanu šunku ( po želji može biti i prethodno ispržena slaninica ili preostalo meso od ručka ) 1 manje jaje, sitno isečen mladi luk, izrendan kačkavalj, seckan peršun biber i so po ukusu i varjačom sjediniti sve zajedno. U slučaju da vam je masa retka, dodavatu po malo mrvica. Ostaviti da se ohladi.

Ohlađenu masu uzimati kašikom ( može i manja kašika za sladoled ) i prstima rastanjiti masu, staviti kockicu sira u sredinu i dobro zatvoriti svuda okolo da vam sir ne iscuri prilikom prženja  i oblikovati u kuglice, veličine po vašoj želji. Stavljati ih na veći tanjir.

U poseban tanjir umutiti 1 ili 2 jajeta ( u zavisnosti koliko knedlica imate ) u to dodati vrlo malo soli. U jedan tanjir sipati brašno a u jedan panko mrvice ili mrvice koje koristite. Ostaviti kuglice da odstoje tako pripremljene 15- 20 minuta.

U veći i dublji tiganj sipajte dosta ulja. Nemojte štedeti na ulju, jer ako sipate manje ulja uvek će vam upiti više ulja nego kad imate dosta ulja i zagrejati na osrednju temperaturu. Kod mene je to 4 ( od 1 do 7 )

Kuglice pržiti sa svih strana dok vam ne porumene onako kako ih volite. Po želji ove kuglice možete ispeći i u rerni ali ih prethodno malo isprskati sprejom za pečenje da ne budu previše suve.

Poslužiti ih tople uz salatu po vašem izboru. Ja sam ih poslužila uz ljuti sos kao dip i gustim jogurtom izmešanim sa belim lukom i mirođijom.

Ove knedlice se mogu napraviti i na puno drugih načina ali o tome nekom drugom prilikom.


Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар