четвртак, 22. септембар 2022.

Monkey bread sa viršlicama

 Odavno smo mi ovaj hleb pojeli a ja nikako da sednem i da napišem recept za njega...

Sastojci: 300 g brašna, 150 do 155 ml toplog mleka, 1 jaje, 1 kašičica šećera, 1 kašičica soli ili po ukusu, 30 g putra sobne temperature, 4 g suvog kvasca, pola kesice prška za pecivo, 1 kašika griza

i još: viršle / hrenovke

Priprema: Zagrejati mleko, dodati šećer, jaje i suvi kvasac, razmutiti i ostaviti da se kvasac podigne.

Prosejati brašno, dodati prašak za pecivo, griz, so i izmešati sve zajedno. Sipati tečne sastojke i zamesiti testo. U testo dodati omekšali puter isečen na kockice i dobro izmesiti testo koje treba da bude meko ali koje se ne lepi za ruke. U slučaju da se testo lepi za ruke nastaviti sa mešenjem pa ako testo bude toliko lepčljivo da se ne može oblikovati dodavati po vrlo malo brašna samo dok ne uspete da oblikujete testo. Meni je tačno trebalo 300 g brašna. Oblikovati testo u kuglu staviti u zdelu, pokriti i ostaviti na toplom mestu da se testo podigne.

Uzeti modlu za kuglof i premazati je sa uljem ili otopljenim puterom. Kidati komadiće testa veličine manje mandarine i prstima rastanjiti testo, staviti komad isečene viršle, zatvoriti svuda okolo kao što zatvarate buhtlice i stavljati nepravilno u kalup. Po želji ih možete vrlo malo zamočiti u puter, ja nisam. Imala sam nekoliko viršlica ekstra i nisam htela da ih vraćam u frižider, isekla sam na komadiće i stavila ih svuda pored testa. Pokriti i ostaviti na toplom mestu da testo naraste.

Naaslo testo premazati umućenim jajetom sa malo mleka, posuti semenkama po izboru i peći na 175°C oko 25 minuta ili dok vam lepo ne porumeni.


Ispečeno pecivo izvadti i ostaviti kratko u modli, pažljivo izvaditi i ostaviti na žici da se ohladi. 
Poslužiti uz jogurt a ko želi može dodati kečap i senf pa umakati i jesti...deca ovo jako vole a volimo i mi...


Prijatno!!!


Нема коментара:

Постави коментар