уторак, 12. март 2024.

Pileće šnicle u saftu

 Ja redovno gledam emisiju " Kuhinja moga kraja " i verujem da sam u Srbiji da bih se prijavila za taj serijal jer volim ovo njihovo druženje i putovanje kroz Srbiju. Danas gledam ovu zadnju emisiju i jako su mi se dopali recepti ove mlade žene, Ivane iz Mačvanske Mitrovice i baš mi je njen recept za šnicle privukao pažnju i meni nije trebalo puno remena da isprobam ovaj recept, sa kojim smo se mi oduševili.

Sastojci: po 4 pileće i svinjske šnicle, suvi začin, biber, 4 kašike brašna, 250 ml kuvanog paradajza,150 ml piva, 150 ml vode ili pileće supe, 75 ml ulja, 1 kašika pirea od paprika ili ajvar

Priprema: Šnicle očistiti od viška masnoće, ja sam koristila pileće belo meso i svinjske krmenadle vez koske, blago istanjiti meso tučkom, pobiberiti, posuti suvim začinom i svaku šniclu uvaljati u brašno.

Pleh blago premazati sa uljem i naređati šnicle jednu do druge.

U zdelu sipati kuvani paradajz, pivo, vodu, ulje i dodati jednu kašiku pirea od paprika, ako ga nemate može i ajvar, pobiberiti, posuti suvim začinom, dodati pola kašičice šećera, sve to sjedinite i preliti preko pripremljenih šnicli. 

Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180°C oko pola sata ili dok meso nije pečeno. ( gledajte da su vam šnicle iste debljine zbog podjednakog pečenja ) Ivana ih nije okretala tokom pečenja, ja jesam a vi kako hoćete.

Dok se šnicle peku, pripremite prilog po vašoj želji. Kod nas je to krompir salata i pečeno povrće iz rerne.

Ja nisam totalno uradila po njenom receptu, dodala sam neke izmene onako kako mi volimo.

Poslužiti toplo.

Prijatno!!!

1 коментар: