петак, 12. јул 2013.

LIMUNADA SA UKUSOM ĐUMBIRA

Vrlo slična ginger ale. Kad sam došla u Kanadu ovo sam volela da pijem posle sam se odvikla jer mi je bilo preslatko, e ovo mi je najsličnije toj ginger ale ali sa mnogo manje šećera. 



 Sastojci za sirup od đumbira


     200 g sitno seckanog đumbira
     150 g šećera ili stevie
     750 ml vode

    Sastojci za slatki jednostavni sirup:


     3 pune kašike šećera ili stevie
     250 ml vode

    Sastojci za limunadu:

     250 ml soka od limete
     750 ml ili po ukusu vode ili mineralne vode
      naribana korica od limete
      leda


Priprema:

Đumbir očistiti od kožice i naseckati što sitnije možete ili iseći na komadiće i staviti u multipraktik i sameleti.
Staviti u manju šerpicu, dodati šećer ili steviu i 750 ml vode i pustite da provri,smanjiti temperaturu i kuvati oko sat vremena, dok vam pola tečnosti ne uvri.Procediti kroz najsitniju cediljku ili gazu i ostaviti da se kompletno ohladi.


U drugu šerpicu staviti šećer i vodu pustiti da provri , dotle se već šećer otopio, skloniti sa vatre i ostaviti da se ohladi.
U veću posudu naribati koricu limete, i iscediti limete.
Sipati u bokal, dodati kockice leda, kolutove limete, dodati sirup od vode i šećera,mineralnu ili običnu vodu, po ukusu dodati sirup od đumbira, sve promešati dobro.
U visoke čaše staviti led i sipati limunadu i ukrasiti kolutovima limete. 

Živeli!!!!!

2 коментара: