понедељак, 28. новембар 2016.

Gostovanje na portalu " Pošalji Recept "

Pre nekoliko nedelja sam dobila poziv od Nataše Vitezović, koju svi znamo kao Nale ( ne to nije ona Nale sa Coolinarike ) da gostujem sa 4 svojih recepatta na njihovom portalu " Pošalji Recept " i poziv me je veoma obradovao,jer lepo je biti na tom portalu sa ostalim koleginicama, blogericama.
Nale je predstavila tri moja recepta do sada, a četvrti i zadnji, će biti sledećeg četvrtka.
Kad imate vremena i u potražnji ste za lepim receptima, posetite taj portal.
Nekad sam i ja kupovala njihove časopise, sad više nemam prilike da ih kupujem, pa mi dobro dođe da malo prelistam recepte i na ovaj način.
Prv i recept, koji je Nale predstavila na portalu, Pošalji Recept, je, ali pre nego što pređemo na recept, pročitajte kratki intervju....

Nale, od srca ti hvala na izuzetno lepom prijemu na portalu i na divno predstavljenim receptima.




Ova pogača mi je izuzetno draga, jer je ona obeležila moj 2000-ti recept na Coolinarici, gde sam aktivni član već punih 7 godina..testa obožavam da pravim,ali, volim i da ih jedem. Recept ćete naći i ovde



Vrlo često ne znamo šta bi za večeru, evo vam odlične ideje, koja je i gluten free..
Naći ćete je i ovde



Idealni kolačići za slave ili uz šolju toplog čaja ili kafe...recept imate i ovde 


Nale, tebi šaljem jednu virtualnu ružu, a omiljena boja ruža mi je žuta...veliko ti hvala na svemu i na divnom predstavljanju mog bloga..

( slika sa neta )


2 коментара:

  1. Mila moja, Zoki, hvala ti na ovako divnom predstavljanju i još lepšem druženju koje smo i ovog puta upriličile ovako virtuelno. Drago mi je da smo imali priliku da tvoj rad i posveženost kulinarstvu prezentujemo upravo na stranama portala Pošalji recept. Do nekog novog (i daće Bog realnog) susreta šaljem ti pregršt zagrljaja i toplih pozdrava. Mah-mah, kiss-kiss. ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja Nale, bilo mi je zadovoljstvo biti deo portala i sa uživanjem ću vas i dalje pratiti. Nadam se i ja nekom skorom susretu uživo..Ljubim te i pozdravljam.

      Избриши