четвртак, 23. фебруар 2017.

Marokanska salata od šargarepe

Ja sam se "zaljubila" u Marokansku kuhinju i dugo, posle završene igrice, ću biti u njoj...toliko lepih recepata a sve ono što volimo.


Sastojci: 6 do 10 tanjih šargarepica,soli po ukusu,sok 1 veće pomorandže oko 65 ml,30 ml ili 2 kašike soka od limuna,1 kašičica mlevenog cumina,1 kašičica mlevenog bibera,1 do 2 čena pasiranog belog luka,50 ml maslinovog ulja,2 pune kašike sitno iseckanog korijandera ili peršuna,nana za garniš, ne mora

Priprema: Gledajte da su vam šargarepe iste veličine da bi se ravnomerno skuvale. Oljuštiti ih i oprati i u posudu, u kojoj vam mogu stati cele šargarepe, ( može veći tiganj ) naliti sa vodom, samo da ih prekrije, dodati prstohvat soli i kuvati do ne omekšaju, ali ih nemojte prekuvati, nego da imaju malo hrskavosti kad se jedu.


Ocediti ih od vode, tu vodu vratite u posudu u kojoj ste kuvali šargarepe a njih ostaviti da se malo prohlade.U vodu dodati sok od pomorandže i limuna, malo soli, bibera, cumina ( sa cuminom i biberom budite oprezni, ako niste ovoliko dodavali ranije, nama je odlično, po malo ljutkasto, što volimo ) oasiranog belog luka i kuvati dok ne dobijete sirupastu masu oko 7 do 10 minuta.Dok se preliv kuva, iseći šargarepice onako kako vi volite, ja sam ih sekla cik-cak.

U skuvani preliv, dodati maslinovo ulje, umutiti sa žicom i preliti preko isečene šargarepe,dodati sitno iseckan korijander ili peršun, izmešati i poslužiti odmah, ili ostaviti da se ohladi na sobnoj temperaturi.


Prijatno!!!!


4 коментара:

  1. Probacu i ovo, veoma primamljivo, zvuci neodoljivo :)

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Zorice upravo sam napravila ovu salatu i naravno nisam izdžala da je odmah ne probam. Malo sam bila skeptična da li će posle kuvanja beli luk da se oseti, ali sad vidim bez razloga. Spoj narandže, limuna, belog luka i svih ostalih začina je neopisiv uz polu kuvanu šargarepu pun pogodak. Ja sam oduševljena. Čekam da mi se muž probudi da čujem njegov. Puno pozdrava Aleksandra Ivošević

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aleksandra, nadam se da će se mužu dopasti, nama jeste i mi salate i šargarepe volimo...Hvala tebi puno, draga moja i prijatno da vam je.

      Избриши