понедељак, 12. март 2018.

Smoothie za snižavanje krvnog pritiska

Probajte, možda vam pomogne, jer banane su vrlo bogate kalijumom, koji je potreban našem organizmu a pomorandže su bogate vitaminom C....


Sastojci: sok 3 pomorandže, 1 osrednja banana, malo cimeta

Priprema:  Isecditi sok iz pomorandži, ja nisam, nego sam stavila cele pomorandže, jer meni pulpa ne smeta i koristila sam jednu veliku narandžastu pomorandžu i dve  blood pomorandže i zato je kod mene po malo na crvenkastoj boji.
U našoj kući uvek ima po nekoliko zamrznutih banana i obično njih koristim za smootije, tako sam i ovog puta a ako nemate zamrznutu, koristite svežu bananu, koja je dobro zrela, dodati cimeta po vašem ukusu i samleti u blenderu sve zajedno.

Posužiti odmah.
Ovo je dovoljno za dva smoothia, po želji, cimet možete samo posuti po površini tečnosti, ja sam ga stavila u smoothie i tako samlela.





Нема коментара:

Постави коментар