уторак, 31. децембар 2019.

Kuglice od suvih kajsija i šargarepe

Mi uvek u kući imamo suvog voća i orašastih plodova jer dugo mogu da stoje i obično ih jedemo za doručak ili kad hoćemo da pojedemo nešto slatko.
Ja ću ovu godinu da završim sa kuglicama, koje su izuzetno zdrave i koje se naprave vrlo brzo.

Svim pratiocima mog bloga želim srećnu, zdravu i uspešnu Novu 2020 godinu.

Srećna vam Nova 2020 godina!!!!


Sastojci:  150 g suvih kajsija, 2 do 3 kašike likera od pomorandže, 200 g izrendane šargarepe, 125 do 150 ml pahuljica od heljde ili zobenih pahuljica, vrela voda za prelivanje kajsija, 1 pomorandža 

Priprema:  Preliti vrelom vodom suve kajsije i ostaviti ih da omekšaju. U slučaju da se voda ohladi a kajsije nisu omekšale, prosuti vodu i ponovo ih preliti vrelom vodom.

Šargarepu izrendati i sa sokom od 1 pomorandže i izrendanom koricom izdinstati dok šargarepa ne omekša a sva tečnost uvri. ( umesto korice možete da koristite ekstrakt pomorandže )

Kajsije ocediti od vode.

U multipraktik staviti heljdine pahuljice ili ako nemate njih možete koristiti i zobene pahuljice koje koristite za doručak  i samleti u masu koja podseća na brašno.
Isipati ih u zdelu.

Suve kajsije, izdinstanu i ohlađenu šargarepu i liker od pomorandže samleti u multipraktiku u glatku masu i dodavati samlevene pahuljice dok ne dobijete gustu masu koju možete da oblikujete u kuglice.
Meni je trebalo 70 g heljdinih pahuljica.

Oblikovati sve kuglice, moje su bile oko 11 do 12 g svaka jer sam htela da mu budemale, trebale su mi za jedno veće društvo i dobila sam 50 kuglica.
Nama nije bio potreban dodatni šećer jer kajsije su dovoljno slatke za nas a vama ako je potrebno možete da dodate med ili javorov sirup.


Ako imate viška heljdinih pahuljica, malo ih izmrviti i uvaljati kuglice u njih, ako ne, onda u kokosovo brašno ili običan kristalni šećer. (ako imate osobe koje su alergične na orašaste plodove onda ne koristiti kokos )
Ostaviti ih na sobnoj temperaturi da se osuše, spakovati u korpice i čuvati na hladnom mestu.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар