недеља, 16. јануар 2022.

Kokonat panna cotta sa prelivom od kupina

 Kad vam treba poslastica na brzinu, napravite ovu italijnsku poslasticu, koja u prevodu znač "kuvana krema"...mi je volimo i ja je vrlo često pravim.

Sastojci za panna cottu: 200 ml kokos krem*, 400 ml kokosovo mleko, 65 g šećera ili zaslađivača po vašem izboru,  1 mahuna vanile, 7 g želatina

Sastojci za preliv od kupina: 170 g kupina, 1 kašika šećera, 50 ml vode, sok od 1 limete, 

i još:  sveže ili smrznute kupine za dekoraciju

Priprema:  U šerpicu sipati želatin i kokos krem ( ako nemate kokos krem možete koristiti pavlaku za kuvanje 35% mm ) i ostaviti da želatin nabubri. Dodati kokosovo mleko, šećer i mahunu vanile, koju ste rasekli na pola i istrugali semenke i stavili zajedno sa vanilom u šerpicu i na tihoj temperaturi kuvati dok se šećer i želatin ne otopi. Ne sme da provri.

Zagrejanu masu sipati u 4 čaše ili zdele iz kojih ćete poslužiti ( meni su čaše uvek lepše ) i ostaviti u frižider najmanje 4 sata ili dok se panna cotta totalno ne stegne. Ja ovo obično radim uveče i odstoji mi preko noći u frižideru, tako da mi je spremno kad želim poslužiti.

Preliv od kupina:

Ja sam preliv isto pripremila uveče i on mi je bio u frižideru preko noći i pred služenje sam samo prelila preko pripremljene panna cotte.

U manju šerpicu staviti sve sastojke, ( ja sam koristila sveže kupine koje sam kupila za smešne pare a vi možete koristiti i zamrznute )  pustiti da provri i onda smanjiti temperaturu da je niža i krčkati oko 15 do 20 minuta. Skuvan preliv staviti u blender ili štapnim mikserom sve smrviti i ako ne želite da imate semenke, procedite kroz cediljku. Sipati u zdelu sa poklopcem i ostaviti u frižider da se dobro ohladi. U frižideru može stajati do nedelju dana i možete koristiti kao preliv za sladoled, palačinke, američke palačinke ili kao ja ovde, kao preliv za panna cottu.

Ovako pripremljenu poslaticu možete poslužiti svojim dragim osobama za Valentinovo ili bilo u kojoj drugoj prilici.

Takođe možete želirati preliv pa sipati preliv prvo, ostaviti da se stegne, sipati preko panna cottu te ostaviti i nju da se stegne i na kraju sipati ponovo preliv od panna cote ili se igrati sa sastojcima po vašoj želji i ukusu.

Prijatno!!!!


Нема коментара:

Постави коментар