среда, 18. фебруар 2015.

Slane buhtle ' a la caprese '

Buhtle na malo drugačiji način.


 Sastojci:

250 g brašna za hleb
250 g sve namenskog brašna
7 g suvog kvasca
1 kašičica šećera
1 do 2 kašičice soli
250 ml kefira
75 do 100 ml tople vode
80 ml ulja ili otopljene masti

Za punjenje:

11 malih cherry paradajza
11 malih kuglica sveže mozzarelle ili obične mozzarelle
listovi bosiljka ili pesto od bosiljka

i još:

1jaje
semenke po želji

Priprema:

Oba brašna prosejati u vanglicu.
U sredinu brašna napraviti udubljenje, dodati so,suvi kvasac, šećer,ulje,malo zagrejan kefir ( ako nemate kefir možete da koristite jogurt ili mlaćenicu ) i oko 75 ml tople vode i zamesiti testo.
Isipati testo na radnu površinu i umesiti glatko i meko testo,koje se ne lepi za ruke.
Ako je potrebno,dodati još malo tople vode ( preostalih 25ml da dobijete meko testo ) meni je bilo dovoljno 75ml.
Testo možete umesiti i mikserom.
Oblikovati testo u kuglu, pobrašniti malo dno vanglice,staviti testo i pobrašniti vrlo blago i odozgore,pokriti sa samolepljivom folijom i ostaviti na toplom mestu da testo naraste.

Naraslo testo isipati na radnu površinu,premesiti i podeliti na loptice iste težine. Ja sam dobila 11 loptica po 80g.
Svaku lopticu premesiti i ostaviti da se odmore, vrlo kratko.

Kalup za torte 23cm veličine podmazati sa uljem ili isprskati sa sprejom za pečenje.

Dok se loptice odmaraju, vi pripremite fil.
Oprati listove bosiljka ( ako nemate svež bosiljak, koristite pesto od bosiljka ), paradajzu odseći vrh, izvaditi semenke i meso iz sredinu i okrenuti ih naopako da se ocede od viška tečnosti.

Svaku lopticu rastanjiti oko 6cm prečnika staviti list bosiljka ili premazati sa malo pesta od bosiljka i staviti preko paradajz napunjen sa malim kuglicama sveže mozzarelle ili sa kockicama sira. Skupiti krajeve svuda okolo paradajza i oblikovati u kuglicu.


Premazati kuglicu sa vrlo malo ulja. Tako uraditi i sa preostalim testom.
Kuglice poređati u kalup,pokriti sa samolepljivom folijom i ostaviti oko 45 minuta da testo naraste.

Pokriti ponovo sa samolepljivom folijom i ostaviti da naraste ( meni je trebalo 45 minuta, jer je užasno hladno i ako je u kući toplo i držala sam testo u blago zagrejanoj rerni )
Premazati naraslo testo sa umućenim jajetom i posuti sa semenkama po izboru.


Peći u prehodno zagrejanoj rerni na 180°C oko 30 minuta.
Ispečene buhtle ostaviti u kalupu 5 minuta na žici, da se ohladi, skinuti obruč i dno i ostaviti da se još malo ohladi.


Poslužiti toplo.


Ja sam koristila vrlo mali paradajz,koji ovde zovu grape ( grožđe ) i koristila sam seckanu mozzarellu, da sam koristila cherry paradajz, mogla bih da koristim sveže loptice mozzarella sira,jer cherry paradajz je mnogo veći od grape paradajza.
Takođe od veličine paradajza će vam zavisiti na koliko delova ćete podeliti testo.
Ideju za punjenje sam uzela odavde

Prijatno!!!

10 коментара:

  1. Mediteransko i zdavo! Sta to znaci nemansko brasno???

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Demi. Sve namensko brašno je brašno koje možeš koristiti i za peciva i za kolače i torte..što bih ja rekla, univerzalno brašno...ja uvek kad pravim peciva mešam brašno za hleb i to sve namensko brašno i testa su mi mnogo lepša, mekanija i elastičnija.

      Избриши
  2. Bogovski!!! Ma, ja bih se odradala od ovog, sto posto. Sramota, al istina. Bravo, Zoki, još jednom! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Благодаря за доверието, мила Зори. Прекрасно си оформила питката!

    ОдговориИзбриши
  4. Благодаря ви за чудесната идея за зареждане , наистина го харесва

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Emina, kad am videla punjenje kod Yoli, jako mi se dopala ideja, mada može još puno drugih ideja. Topli pozdrav.

      Избриши