петак, 17. август 2018.

Spicy shrimp veracruz

Vrlo interesantan način kako pripremiti shrimpove, nama se jako dopalo..


Sastojci:  30 ml maslinovog ulja, 3 paprike različitih boja, oko 350 g do 400 g paradajza, 2 čena sitno iseckanog belog luka, 2 jalapeño paprike, 2 pune kašike kapara, 30 g suvih grožđica, 1 kašičica suvog oregana, 1/4 kašičice ili po ukusu, mlevene ljute paprike, pola kašičice soli, 30 ml crvenog vina, 250, ml vode ili pileće supe, 450 g shrimp, kuvani pirinač, kolutovi limuna ili limete

Priprema:  Shrimpove očistiti, ako hoćete možete im ostaviti repiće a može i bez njih. Oprati ih i osušiti. Ostaviti na stranu. Meni shrimpovi sa repićima su lepši ali ima dosta ljudi koji ne vole da ih ima.

Papriku oprati i očistiti od semenki.Iseći ih na sitnije komadiće, zajedno sa ljutim jalapeño paprikama.
U veći i dublji tiganj sipati maslinovo ulje i pržiti na osrednjoj temperaturi paprike, dok ne omekšaju, oko desetak minuta.
U isto vreme stavite i pirinač da se kuva. Najbolji je pirinač dugog zrna, ja sam koristila basmati a vi koji imate.

Dok se paprike prže, oljuštiti paradajz te ga iseći na manje, ali ne i presitne, kockice.
Beli luk očistiti i sitno iseckati.
Kad su paprike omekšale dodajte iseckani paradajz zajedno sa belim lukom, smanjite malo tempraturu, da vam beli luk ne izgori,dodati oregano, kapare, so, suvo grožđe ( ja sam ga preskočila, nekako mi se nije uklopilo u sve ovo a možda sam trebala da probam pa tek onda da odlučim ) i dinstati sve zajedno dok paradajz ne ispusti malo svoje sokove, oko desetak minuta.
Sipati vino, dodati oko 100 ml vode ili pileće supe i krčkati sve zajedno dok se sos ne ukrčka a povrće meko i sočno,paradajz treba da se rasturi prilikom krčkanja. Ako je potrebno dodavati po malo vode, ali nemojte previše.

Pred kraj dinstanja poređati odozgore očišćene shrimpove, posoliti i pobiberiti i krčkati sve zajedno oko 4 do 5 minuta, ako su shrimpovi manji onda kraće, okrenuti ih i krčkati još minut dva.

Sipati topao pirinač u zdelu, preko sipati shrimpove sa sosom, po želji posuti sa malo seckanog peršuna i kolutom limuna pa svako neka sebi iscedi onoliko limunovog soka koliko voli.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар