петак, 25. август 2023.

Pečene šljive

Preliv koji možete koristiti za sladoled, palačinke, kolač ili jesti takav kakav je.


Sastojci: 500 g šljiva, 30 ml meda, 1 kašičica vanilla paste ili štapić cimeta, nekoliko kolutića pomorandže ili limuna, 60 ml belog vina

Priprema: Šljive oprati, osušiti, raseći na pola po dužini i izvaditi košticu.
Preliti medom,vanilla paste ( ako je nemate možete da koristite i štapić cimeta i vinom i sve izmešati.
Okrenuti sve šljive da vam leže na zaobljeni deo, sečeni deo da je oktenut prema gore i da su sve jedna pored druge, pokriti alu folijom i dobro ušuškati svuda okolo i peći u prethodno zagrejanoj rerni na 190°C oko 15 minuta, izvaditi i vrlo pažljivo promešati i vratiti nazad u rernu.
Peći samo dok šljive ne omekšaju, ne smeju da se ispeku i da izgube svoj oblik, jer fora je u tome da ostanu u komadu.

Ja sam jednu turu ispekla previše pa su se sve razmilele po tepsiji, drugu sam nadgledala svakih 5 minuta posle 20 minuta pečenja.
Prvu turu sam ostavila da iskoristim za palačinke, ako ih jača polovina ne pojede a drugu sam koristila kao preliv za sladoled.
Ohladiti i hladno preliti preko sladoleda i poslužiti odmah.

Ovaj preliv je izuzetno ukusan.Za vas koji ne konzumirate alkohol možete da koristite sok od pomorandže ili jabuke


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар