недеља, 6. март 2016.

Punjena paprika na drugačiji način

Idealno za laganiji ručak a može da bude i dobar doručak ili večera....sa mesom ili bez, izbor je vaš.


 Sastojci:
po 1 paprika babura po osobi
po 1 ili 2 jaja po osobi
40 g rendanog sira po ukusu
100 g sitno iseckane dimljene šunke ( ćureća, pileća )
1 puna kašika sitno iseckanog peršuna
4 struka mladog luka
po ukusu biber i so
4 komada sušenog paradajza

Priprema:
Paprike oprati, osušiti i iseći na polovine.
Ako koristite manje paprike po 1 paprika ili 2 polovine je dovoljno za obrok, kod mene su paprike bile jako velike i meni je bilo dovoljna samo 1 polovina a mužu 2 polovine ( ostatak će on pojesti kasnije, za večeru )
Očistiti semenke i žilice iz paprike.


Ulje, u kom vam je stajao sušeni paradajz, preliti preko paprika i blago ih posoliti.
Posuti sa sitno izrendanim sirom, sitno iseckanim peršunom, sitno iseckanom šunkom,sitno iseckanim mladim lukom, posuti sa iseckanim sušenim paradajzom.
Jaje razbiti u jednu zdelicu i vrlo pažljivo sipati razbijeno jaje u papriku, ako je potrebno, malo pomeriti nadev u paprici da bi celo jaje stalo u papriku.
Posoliti i pobebiriti po ukusu.
Umesto šunke možete da koristite dimljeni losos ili povrće ( dinstani šampinjoni, praziluk...)


Uključiti rernu da se zagreje na 200°C i paći oko 20 do 25 minuta ili dok vam jaje nije pečeno po vašem ukusu.
Pečenu papriku posuti sa još malo sitno iseckanog peršuna i poslužiti toplo.


Ideju sam videla na FB ali sam recept prilogodila nama.


Prijatno!!!!

6 коментара:


  1. hvala Zoki divna si i uvek deliš tvoje recepte sa svima a ne sa SPECIJALNOM grupom žena-kao čuvena VASE...hvala za ideju-pozdrav i sve najbolje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jasmina..recepti su da se podele i rašire što dalje mogu i ja sam uvek ZA.Topli pozdrav.

      Избриши
  2. Fin ručkić, sviđa mi se.. 👍 Pozdrav 🌸

    ОдговориИзбриши
  3. Super izgleda. Ja inače baš volim punjene paprike na sve načine.

    ОдговориИзбриши