недеља, 5. април 2020.

Pita sa sirom od starog hleba

Kod mene nikad starog hleba, jer od mog muža nema šanse da ostane hleb. 
Ovog puta sam kupila male hlebčiće i sakrila ih u drugi frižider koji nam stoji na donjem spratu kao ostava za stvari koje ne koristimo svakodnevno. Obično je tu piće ali ovog puta kad je ova luda situacija zbog corona gripa, ima tu ekstra pomorandži, limuna, jabuka, krompira, jogurta, putera da ne bih išla često u prodavnicu.
Recept ustvari nije recept, već je Ana napisala ispod slike kako je napravila ovu pitu i ja sam sledila njena uputstva i napravila ove fantastične prženice. Meni mnogo više liče na prženice nego na pitu, a vi ih zovite kako vama odgovara.
Dok Ana ne napiše recept, stavila sam vam link do slike, kad bude napisala recept, staviću vam link do recepta a dotle ću vam napisati kako sam ja to napravila.


Sastojci:  hleba onoliko koliko vam može stati u pleh, 2 jaja, 250 ml mleka, 300 g sitnog sira, 50 ml ulja, susam

Priprema:  Ja sam koristila plitki pekač, koja je 32 cm X 22cm i tu sam stavila oko 15 manjih parčića hleba ( kifle su nešto slične baget hlebu i meni je bilo dovoljno 3 komada, što znači 1 baget hleb bi vam bio dovoljan )

Pekač isprskati sprejom za pečenje ili premazati sa malo ulja.
Iseći parčiće hleba oko 4cm debljine.
U zdelu staviti jaja ( ja sam koristila 3 jaja ) i umutiti ih, dodati mleko, ulje i na kraju sitan sir.  (ja sam koristila pressed cottage, koji sam prethodno izmrvila ) Moj sir je bio neslan, ja sam dodala i pola kašičice soli a vi, u zavisnosti koji sir koristite, dodajte so ili ne.

Svako parče  hleba umakati u masu od jaja i sira sa obe strane i ređati u pekač, ali kad umačete hleb, gledajte da zahvatite i po malo sira.
Ono što je ostalo u zdeli preliti preko hleba. Posuti susamom, ko ne voli susam i ne mora.


Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 175°C oko pola sata ili malo duže dok vam fino ne porumeni odozgore.
Meni je gornja strana bila lepo rumena, dok je donja strana bila malo bleda, ja ću sledeći put da okrenem komade hleba da mi i donja strana malo porumeni, ali ko ne želi, ne mora.


Poslužiti toplo sa jogurtom ili kiselim mlekom...

Ana, od srca ti hvala na ovom receptu, koji usvajam i od sada će moje prženice biti pravljene na ovaj način.


Prijatno!!!!

2 коментара: