четвртак, 3. јун 2021.

Palačinke s tikvicama

 Tikvice su u sezoni, kod nas ih ima preko cele godine, ali ne i onih lepih belih, koje su mi najlepše za punjenje, za to moram ipak da sačekam još malo da se pojave u prodavnici, ali dok one ne stignu, koristim ono šta imam...


Sastojci:  200 g izrendane tikvica, 3 jaja, 350 ml mleka, 50 g otopljenog i prohlađenog putera, 250 g brašna, so, biber, 1 puna kašičica iseckane mirođije, 100 do 200 ml kisele vode, ulje za prženje

Priprema:  Brašno prosejati i ostaviti na stranu.  Tikvice oprati i izrendati na krupnu stranu, posolitiu i ostaviti 15 do 20 minuta. Jaja umutiti, dodati so i biber, prohlađen puter, iseckanu mirođiju, mleko, brašno i umutiti u masu koja nema grudvica. 
Tikvice ocediti od viška tečnosti i dodati u masu od mleka i na kraju dodati 100 ml kisele vode i sjediniti sve zajedno. Ako je potrebno, dodati po malo kisele vode dok ne dobijete masu koja je dobra za palačinke. Meni je bilo potrebno oko 225 ml kisele vode i zato sam napisala od 100 do 200 ml kisele vode, jer sva brašna ne upijaju tečnost isto.



Premazati tiganj sa malo ulja i peći palačinke na uobičajen način. Posle svake palačinke premazati sa po malo ulja.
Ja sam moje palačinke pekla u manjem tiganju i dobila sam 18 palačinki.


Puniti ih po vašem ukusu..kod nas su bile premazane sa umakom od belog luka, toum i posute sitno izmrvljenom fetom...sledeći put će biti punjene nlevenom piletinom i zapečene u rerni.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар