субота, 6. мај 2023.

Kroketi ili uštipci od mesa

 Recept je napisan na Coolinarici još 2009 i ja nikako da ponovim i napravim lepše fotkice, jer u to vreme je bio moj početak na društvenim mrežama i ja se nisam snalazila baš  najbolje sa digitalnom kamerom a nisam ni imala neki dobar foto aparat u to vreme...ovo je idealno za decu koja vole nuggets, jer, meni lično, je ovo bolje od pilećih nuggets-a...probajte pa odlučite sami.


Sastojci: 300 g mlevenog mesa ( po vašem izboru ), 1 veća glavica sitno isečenog crnog luka, 2 jajeta, 3 do 4 čena sitno isečenog belog luka, 5 kašika brašna, 150 ml kisele vode, 1 kesica praška za pecivo, pola vezice sitno isečenog peršuna, suvi začin, so, biber, ulje za prženje

Priprema: Mleveno meso malo rastresti, ( ja sam koristila mlevenu piletinu ovog puta a vi možete koristi koje god vi meso volite ) dodati 2 blago umućena jajeta, sitno isečen crni i beli luk, peršun, brašno pomešano sa praškom za pecivo, biber, so i suvi začin i sjediniti sve zajedno i tek na kraju dodati 150 ml kisele vode i još jednom sjediniti sve zajedno. Masa treba da izgleda vrlo slična masi za uštipke, samo malo gušća. Pokriti i ostaviti bar pola sata u frižider da se ukusi sjedine.


Dok to stoji u frižideru vi možete da napravite prilog koji ćete poslužiti uz krokete. Ja sm poslužila krompir salatu a vi možete grašak na gusto ili spanać na gusto, izbor je vaš.

U veći i dublji tiganj, ja koristim wok, sipati ulje i zagrevati ulje na osrednjoj temperaturi, temperatura ulja treba da vam bude vrlo slična kao kad pržite uštipke ili krofne. Kašiku zamočiti u vruće ulje i vaditi količinu mesa koliko volite da su vam kroketi veliki. Ne bi trebalo da budu veći od kašike, jer će lakše i brže da vam se isprže. Pržiti ih dok vam donj strana ne porumeni onako kako vi volite, okrenuti ih i pržiti i drugu stranu dok ne porumeni. Vaditi rešetkastom kašikom i stavljati na tanjir, koji ste prekrili sa nekoliko kuhinjskih ubrusa da se ocedi od viška masnoće.


Pržiti iz nekoliko puta i svaki put kad ih pržite nemojte stavljati previše u tiganj jer lakše vam je okrenuti ih kad ima mesta između njih.

Ja sam od ove količine dobila 28 uštipaka, koji su od prilike 2 do 3 zalogaja svaki.


Poslužiti ih tople, uz prilog po vašoj želji a kod nas je bio i ljutkasti sos sa strane, pa ko voli neka izvoli.Odlični su i hladni.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар