субота, 7. мај 2022.

Pileća salata sa narom

 Pre neki dan pričam sa prijateljicom i ona mi kaže kako je pravila pileću salatu za predjelo svojim ukućanima i gostima i oduševili su se s njom...ja sam imala preostalu piletinu, koju sam pekla pre neki dan i isprobala sam je danas...zaista je odlična i ako imate preostalu pečenu ili kuvanu piletinu iskoristite je na ovaj način.


Sastojci: 300 g kuvane ili pečene piletine, 200 g kuvanog kukuruza šećerca, 200 do 250 g samleven slani kikiriki, 3 struka mladog luka, 2 nara, 200 g kisele pavlake, 300 g majoneza 1 kašičica senfa, so i biber po ukusu

Priprema: Piletinu očistiti ako ima kožicu i koščice i iseckati na sitne kockice. Kukuruz skuvati ili ako želite, možete da koristite i iz konzerve, koji ćete isprati pod mlazom hladne vode.

Nar očistiti, mladi crni luk očistiti, oprati i iseći na kolutiće.

Kikiriki samleti na krupnije.

Majonez, senf i kiselu pavaku sjediniti zajedno.


Sve sastojke staviti u veću zdelu, posoliti i pobiberiti po ukusu, i vrlo pažljivo  sjediniti sve zajedno. Poklopiti i osataviti nekoliko sati da odstoji u frižideru da bi se sastojci sjedinili. 


Poslužiti kao predjelo uz neke krekere ili prepečen hleb a može vam biti i odlična večera.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар