недеља, 23. јун 2019.

Kremaste kocke od jabuka ( clafouti od jabuka )

Sneg pada, ali napulju nije hladno a kućom se širi fantastičan miris pečenih jabuka i ko bi mogao da odoli a da ne proba ovakav kolač.
Miriše mi kao da sam pekla pitu sa jabukama, ovo i jeste pita ali na malo drugačiji način.

Danas vas častim ja, jer ovo je moj hiljaditi recept na  blogu



Sastojci: 3 jabuke, 75 g brašna, 100 g šećera * ja sam stavila 80 g, 8 g praška za pecivo, 2 jaja
prstohvat soli, 2 kašičice vaniline esencije ili 1 kesica vanilinog šećera, 90 ml mleka, 30 g otopljenog putera, prah šećer

Priprema: U manju zdelicu staviti brašno i prašak za pecivo i izmešati i ostaviti na stranu.

Jabuke oljuštiti, očistiti i iseći na četvrtine i onda ih iseći na tanke šnite i ostaviti sa strane.

U posudu staviti jaja, koja su sobne temperature,prstohvat soli i umutiti ih,postepeno dodavajući šećer, koji ste izmešali sa vanilinim šećerom ( ako koristite vanilin šećer ) u gustu i svetlu smesu, ako koristite vanilinu esenciju, dodati  u umućena jaja. Dodati otopljen i prohlađen puter i na kraju dodati mleko i umutiti sve zajedno.
Dodati promešano brašno i prašak za pecivo, koje ćete prosejati iznad posude sa jajima i umutiti sve zajedno sa jajima.

Sipati tanko isečene jabuke u smesu i sve promešati sa spatulom.


Kalup 20cm X 20cm prekriti sa papirom za pečenje i sipati pripremljenu smesu sa jabukama.


Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 200°C 40 minuta.
Pečenu pitu izvaditi i ostaviti da se ohladi na žici za hlađenje oko 5 minuta.

Izvaditi iz pleha, zajedno sa papirom i ostaviti da se potpuno ohladi.
Iseći na kocke, posuti obilato sa prah šećerom i poslužiti.


Ova pita je jako tanka ali je kremasta da vam se topi u ustima.......

Prijatno!!!!!

22 коментара:

  1. Zoki, ti si jedna jako produktivna osoba sa mnogo dobrih kreacija...nije cudo sto dosta toga dijelis po komsiluku ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Jasna. Nas je samo dvoje u kući i mi to ne možemo da pojedemo a imamo dve porodice, sa kojima smo jako dobri, i volim i njih da malo počastimo.

      Избриши
  2. Ovakve voćne kolače obožavam, posebno sa jabukama, a najviše što spadaju u za mene tzv. "brzopotezne" poslastice. Slika ti je savršena, averujem da ni ukus ne zaostaje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olja, hvala ti puno. Kolač je izuzetno ukusan i možeš da zamislič, da ja, koja ne jede kolače, je pojela sve ovo iz tanjirića, a muž ostatak. Ovo mi je baš ukusno i kremnasto, a ja volim takve poslastice.Topli pozdrav.

      Избриши
  3. Kod tebe uvijek neka divna poslastica s jabukama i to u ove zimske dane,

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dilajla,draga moja, hvala. Ovde jabuka ima preko cele godine i mi ih redovno kupujemo jer pojedemo po nekoliko jabuka dnevno i u kući ih uvek ima.Ove jabuke kupih da napravim jednu drugu poslasticu, ali ova mi se više dopala i tako završiše u njoj. Topli pozdrav.

      Избриши
  4. Obozavam Klafuti, ali sa jabukama ga nism isprobala, deluje preukusno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam pravila sa trešnjama i jako mi se dopalo,prvi put i ja probam sa jabukama i nama se jako dopalo. Hvala ti puno.

      Избриши
  5. svaka čast..ti toliko toga napraviš a ne jedeš slatko...očito tvoji dragi uživaju s tobom...pozdravljam te i skidam ti kapu...pusa

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Snježana, moj muž jako voli slatko,posebno poslastice sa voćem, čitaj jabuke.U pravu si, ja ne volim slatko, ali volim pite i po neke kremaste kolače....ovo mi se jako dopalo, jer se jednostavno topi u ustima i meni je ovo juče bio ručak a posle toga šetnja od sat vremena....Od srca ti hvala i topli pozdrav i zatrpanog snegom, Toronta.

      Избриши
  6. Čestitam na okrugloj cifri! ;) Sad narednih hiljadu želim od srca.. Ova pita je dostojna da bude jubilarna, rado bih se počastila njom..:)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala ti, draga moja Sandrice....dolazi vreme kad mi stariji moramo malo da usporimo i da prepustimo vama mlađima. Grlim te.

    ОдговориИзбриши
  8. Wow, stvarno impresivna brojka, svaka čast!

    Obožavam clafoutis, a s jabukama ga nisam nikad radila, baš super izgleda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od srca ti hvala i ako imaš vremena, isprobaj i sa jabukama, jako se brzo napravi a još brže pojede.

      Избриши
  9. Ja baš volim voćne kolače, a ovaj mi je po meri.

    ОдговориИзбриши
  10. Sve čestitke i pohvale na tako velikom i značajnom broju!
    Sad kreće novi krug, nemoj da nam zabušavaš:)
    Fin kolač. Ja jabuke jako volim i baš ovih dana non stop mislim na pitu od jabuka, al i ovo bi mi pomoglo:)))

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala ti, draga moja Nale. Videh juče da si na dijeti, možda prekršiš pravila i mpojedeš parče pite od jabuka..ali, ti najbolje znaš. Od srca ti hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Do 22. tj. dok ne pocne post... bicu na lchf-u :) Kasnije, docice red i na pitu sa jabukama...:)))

      Избриши
  12. Videh negde tu dijetu, ali nisam čitala ništa o njoj.

    ОдговориИзбриши
  13. Kao i obično, kod vas nema greške :) Hvala na divnom receptu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sanja, zadovoljstvo je moje i jako se radujem da ti se kolač dopao, brzo i kremasto a nije skupo. Od srca ti hvala.

      Избриши