петак, 12. мај 2017.

Vlaški pileći paprikaš

Od kad sam videla ovaj recept na Gaginom blogu, "Moje grne", nisam mogla da sačekam dan kad ću ga napraviti, jer paprikaš jako volimo i kuvam ga i ja, ali na drugačiji način od Gage. Ovde me je privuklo receptu što se kuva u paradajz sosu, mada sam ja dodala još dosta pileće supe umesto tople vode, i hladna zaprška, koja se pravila od kiselog mleka,vode i brašna.
Pa da krenem sa Gaginim receptom.


Sastojci: 1 celo pile, isečeno na komade,2 sveže paprike,500 ml domaćeg paradajza iz flaše,1 glavica crnog luka, 2 čena belog luka,so, suvi začin, biber,1 kašika slatke aleve paprike, svinjska mast,200 ml vrele vode
Sastojci za hladnu zapršku: 1 kašika brašna, 100 g kiselog mleka,100 ml vode i vezica peršuna

Priprema: U šerpu zagrejati svinjsku mast ( ja je nisam imala pa sam koristila pačju mast ) dodati piletinu isečenu na komade ( ja sam koristila batkove i karabatake, jer za nas dvoje mi je previše jedno pile ) i propržiti dok vam piletina ne porumeni sa svih strana, dodati luk i beli luk i pržiti sve zajedno dok luk ne omekša,pobiberiti, dodati alevu papriku i posoliti.( ja sam koristila 1 punu kašičicu dimljene mlevene paprike i oko četvrtinu kašičice ljute dimljene paprike )
Dodati papriku, koju ste sitnije iseckali, naliti sa paradajzom iz flaše, poklopiti, smanjiti temperaturu na osrednju i kuvati oko 30 do 45 minuta, ili dok vidite da je meso skuvano. Povremeno promešati i ako vam nije dovoljno tečnosti, dodajte još onoliko koliko volite da vam je paprikaš gust. Ja sam dodala oko 750 ml pileće supe i na kraju, sa zaprškom, je bio dovoljno gust. Takođe sam dodala jednu punu kašiku pirea od ljute paprike i 2 lista lovora.

U posebnu zdelu sjediniti kiselo mleko, vodu i kašiku brašna i umutiti da nema grudvica, uliti u paprikaš, mešajući. Dodati suvi začin i biber po ukusu.Kuvati sve zajedno još 5 minuta.

Poslužiti toplo a pred služenje posuti sitno iseckanim peršunom.

Prijatno!!!!

Gago, veliko ti hvala na divnom ručku, koji smo mi sa takvim uživanjem jeli i koji nam je izvrsno prijao,posle radova u bašti. Kaže moj muž, ajde sad da nastavimo s poslom...ma gde da sad idem da se savijam i plevim i kopam sa punim stomakom...jok,prvo malo da se odmorim od ovog ručka pa tek onda mogu da nastavim, boga mi, tako je i bilo....sutra nastavljamo sa radovima a imamo još od današnjeg ručka.

2 коментара:

  1. Draga Zorice, baš mi je drago što si isprobala recept i da vam se tako puno svideo. :D
    Hvala puno na isprobavanju. :*

    Pozdrav suprugu i tebi. : )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gago, žo mi je što nisam mogla sa slikom da dočaram tu lepotu jla...ali imaš naše preporuke i ovo će vrlo često da bude na našem stolu..Još jednom, od srca i hvala.

      Избриши