субота, 8. јул 2017.

Sladoled od malina

Da se malo rashladimo a šta je bolje od  sladoleda...


Sastojci:

500 ml svežih ili smrznutih malina ( delimično odmrznutih )
150 g šećera ( možete koristiti med umesto šećera )
375 ml pavlake sa manjim procentom masnoće ( 10 do 12% )
1 kašika vanile ili vanilla paste

Priprema:

Sveže ili polusmrznute maline staviti u blender i smrviti ih.
U šerpicu sipati maline i dodati šećer i mešati dok se šećer ne otopi.
Ja moje maline nisam cedila od semenkica, ako ne volite semenkice procedite celu količinu kroz cediljku, ali onda ćete morati da stavite količinu od 750 ml malina i povećati količinu šećera.

U sirup od malina dodati pavlaku i vanilu ( ja sam dodala i još celih malina ) i sve izmešati.
Sipati u kazanče za sladoled i praviti po uputstvu proizvođača.
Ja sam ostavila u kazančetu oko 20 minuta i kad je počela da se stvara gusta smrznuta masa, isipala sam u posudu, koju mogu da stavim u zamrzivač i ostavila da se potpuno stegne.
Za one, koji vole mekši sladoled, može se poslužiti odmah, ja ne volim te sam ga ostavila nekoliko sati u zamrzivaču.


Prijatno!!!!


Evo još jednog načina na koji možete napraviti sladoled od malina.

350 g malina
300 ml kondenzovanog mleka
150 ml slatke pavlake

Staviti maline u blender, dodati kondenzovano mleko i slatku pavlaku i sjediniti sve zajedno.
Sipati u male modlice i zamrznuti preko noći.
Po želji, ako ne volite semenkice, procedite samlevene maline pre nego što dodate kondenzovano mleko i pavlaku i ako hoćete, možete sipati celu količinu kondenzovanog mleka ( 396 ml ) samo može da bude preslatko.
Ako cedite maline od semenki onda staviti 500 g malina )

1 коментар: