недеља, 25. новембар 2018.

Lisnate štrudlice sa orasima ili makom

Ako volite lisnato testo, volećete i ove štrudlice...jedna od mojih gošći je juče rekla da je ove štrudlice podsećaju na salčiće...


Sastojci:  2 X 450 g lisnatog testa ( kod mene su to 2 pakovanja )
Za fil od oraha:  200 g mlevenih oraha, 3 kašike šećera, 1 kesica vanile, 40 do 50 ml vrelog mleka
Sastojci za fil od maka:  200 g mlevenog maka, 150 g šećera ili po ukusu, 1 kesica vanilinog šećera, oko 125 ml vrelog mleka

Priprema:  Količine su date za po 2 štrudlice i filujte ih bogato.
Kod nas u pakovanju su 2 lisnata testa po 225 g.
Lisnato testo ostaviti da se odmrzne u fružideru. Ja moje testo nisam tanjila, vi kako hoćete, ako ga tanjite, imaćete više navojaka.

Filove napravite ranije i ostavite da se dobro ohlade pre nego što ćete ih koristiti.
Na jedan list lisnatog testa premazati bogato sa polovinom fila od oraha ili maka ( ko voli može i sa rogačem ) i zaviti u rolat.
Pripremljene rolate zaviti u pek papir ili providnu foliju i ostaviti u zamrzivač da se dobro stegne, ako se ne stegnu imaćete problema da ih isečete, ovako je lakše.
Kad su se zamrzli, izvaditi rolate napolje i tako smrznute iseći na komade željene veličine ( kod mene su bili po 4 do 5 cm veličine ) i staviti u kesice za zamrzivač onoliko komada koliko ćete koristiti, zatvoriti i vratiti nazad u zamrzivač.
Po potrebi vaditi i peći.

Smrznute rolnice staviti na pleh koji ste prekrili pek papirom i uključiti rernu na 200°C
Peći ih dok vam ne porumene onako kako ih vi volite, kod mene je to bilo oko 25 do 30 minuta.
Izvaditi, posuti prah šećerom i poslužiti uz kafu ili čaj.


 Ne znam kako bi bilo da se peku u celosti, to ću probati sledeći put a mogu da se zaviju kao i kolač dedini brkovi, pa da se iseku na komade i peku...znači možete da ih pripremite na puno načina, a vi izaberite način koji će se vama najviše dopasti.


Prijatno!!!!


Juče sam dobila ove prelepe duple lale a boja me je oduševila....


1 коментар: