понедељак, 30. септембар 2019.

Mlečni kokos puding

Kad nemamo puno vremena a hteli bi da se malo zasladimo.


Sastojci:  500 ml kokosovog mleka +2 kašike, 125 ml kokosovog krema, 4 pune kašike gustina, 100 g šećera
Sastojci za žele od šljiva:  250 g svežih šljiva, 200 ml vode ili soka od šljiva, sok od pola limuna, 1 do 2 kašike šećera, 4 g želatina, agar agar ili gustin

Priprema:  Zagrejati mleko i kokos krem, ako ga nemate koristite običnu slatku pavlaku dok ne provre.
Sa preostale dve kašike mleka razmutiti gustin i kad j mleko provrelo sipati polako razmućen gustin u mleko i kuvati dok se ne zgusne, dodati 1 punu kašiku ruma sa ukusom kokosa.
Umesto ruma možete koristiti ekstrakt kokosa ili ako ga nemate, ekstrakt vanile.
Sipati u zdelice ili čaše iz kojih ćete poslužiti i ostavite u frižider da se puding malo ohladi i stegne.

Dok se puding hladi, napraviti žele od voća. 
Šljive oprati, iseckati ih sitnije, dodati šećer i vodu i kuvati dok se šljive ne raspadnu.
Štapnim mikserom samleti voće i procediti kroz cediljku.
Po želji, možete zgusnuti voće sa gustinom, ( oko 2 kašike ) koje ćete razmutiti u malo hladne vode i sipati u zagrejano proceđeno voće i kuvati dok se ne zgusne.
Ja sam koristila želatin ( 4 g ) koji ćete razmutiti u malo hladne vode i ostaviti da nabubri.
Nabubreli želatin dodati u proceđeno vruće voće i dobro izmešati da se želatin otopi.
Ostaviti sa strane dok ne skuvate puding.


Kad se puding malo ohladio i stegnuo, sipati žele preko pudinga i ostaviti nekoliko sati da se ohladi i stegne.
Ja sam ostavila nekoliko lepih komadića šljiva pre nego što sam samlela štapnim mikserom, za dekoraciju.
Koristila sam šljive jer sam ih imala, inače vi koristite voće koje vama najviše odgovara ili šta već imate.
Uz kokos puding odlično bi išao mango ili ananas.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар