понедељак, 11. јул 2022.

Knedle na drugačiji način

 Ovaj recept za knedle je još iz 2011 godine i ja sam totalno zaboravila na njega...kad sam prvi put videla ovaj  recept, bila sam skeptična, ali sam ga ipak isprobala je ja volim da probam nove ukusu, i nas je oduševio mladi sir u knedlama...probajte i vi, možda vam se i dopadne.


Sastojci: 500 g urde ili bilo kog mladog neslanog sira, 35 g šećera, 85 g pšeničnog griza, 30 g brašna, 1 kesica vanile ili vanilla paste, 2 jaja, 150 g hlebnih mrvica, 3-4 kašike ulja ili neslanog putera, 3-4 kašike šečera, po ukusu cimet ili mleveni orasi ili vanilin šećer

Priprema: U veći tiganj staviti ulje ili neslani puter, zagrejati na osrednjoj temperaturi, dodati hlebne mrvice i pržiti ih, stalno mešajući, da vam ne izgori, dok ne dobijete zlatno žute mrvice. Ostaviti na stranu, da se ohlade, dodati po želji šta hoćete. Ja sam stavila šećer, cimet i malo mlevenih oraha.

U blender staviti mladi sir i jaja i izmikstati da dobijete glatku masu. Sipati u vanglicu pa dodati šećer, brašno, griz i vanilin šećer i dobro sjediniti testo.Ako ne želite sir i jaja ne morate stavljati u blendern ali onda ćete imati masu u kojoj ima gromuljice sira. Ja sam tako pravila prvi put a sad sam htela da probam na ovaj način da izbegnem te mrvice sira. Ostaviti na stranu, da odstoji.

Trešnje oprati, osušiti i očistiti od koštica i peteljki.

Od testa kidati po malo, raspljeskati na dlanu, u sredinu staviti jednu trešnju i sve lepo testom zatvoriti okolo trešnje,praviti lopte sa vašim dlanovima i stavljati ih na tanjir. Ja sam moje testo merila da je po 25 g svaki deo. Ako vam je testo premekano, pomozite se sa malo brašna.

U veću šerpu staviti vodu i pustiti da voda provri, u kipuću vodu,ali ne da ključa,spuštati knedle i kuvati ih dok ne isplivaju ne vrh,onda su vam kuvane.
Rešetkastom kašikom izvaditi ih,dobro ocediti, stavljati ih u pripremljenu smesu od mrvica. Dobro ih pokriti sa proprženim mrvicama i poslužiti.


Prijatno sam iznenađena ukusom ovih knedli, probajte ih i vi.


Ja sam koristila kremastu rikotu jer ovde nemam mladi sir.


Prijatno!!!

Нема коментара:

Постави коментар