уторак, 18. март 2014.

Zaljubljene vanilice

Dobila sam domaću mast od prijateljice i znala sam da ću sa tom mašću napraviti vanilice, ove Nelycine vanilice su mi bile idealne, pravila sam ih za slavlje moje buduće snahe, deca a i moj muž, vole ovakve kolače.


Sastojci:

500 g brašna
200 g masti
3 vršne kašike kisele pavlake
75 g šećera
2 žumanca
1 kesica vanilinog šećera
izrendana korica od 1 limuna
prah šećer
džem

Priprema:

U posudu za mešenje staviti mast i šećer i umutiti sve zajedno u penastu smesu, dodati žumanca, kiselu pavlaku, vanilin šećer i izrendanu koricu limuna i sve sjediniti.

Dodati prosejano brašno i umesiti glatko i meko testo.

Između dva pek papira rastanjiti testo i modlicom vaditi oblike po želji. Ređati ih na pleh koji ste prekrili papirom za pečenje.

Peći ih u zagrejanoj rerni na 180*C oko 15 do 20 minuta, pazite da vam ne porumene, vanilice trebaju ostati bele a da su pečene.

Ohladiti ih na žici, premazati ih pekmezom i spojiti.

Posuti ih prah šećerom ili ih uvaljati u prah šećer.

Ovako napravljene vanilice su najbolje kad malo odstoje. Čuvati ih u metalnoj kutiji.

Prijatno!!!


8 коментара:

  1. Одговори
    1. Da znaš da si u pravu a i sama tekstura je drugačija. Naše bake su uvek pravile vanilice sa mašću, to smo mi počeli da ih pravimo sa puterom. Hvala.

      Избриши
    2. Анониман18. март 2014. 18:51

      Pa kad nema mast ovde! Ima ne[to sli;no drippings neki ali to je slano kao djavo.A ja,eto volem vanilice I snalazim se;)

      Избриши
    3. Hej devojčice moja, može i sa puterom, dobre su i sa njim. Kod nas može da yse kupi lard u prodavnici, nije domaća mast ali može da prođe. Ja sam ovde dobila od prijateljice mast i setila sam se ovih Nelycinih vanilica.Pozdrav draga moja.

      Избриши
  2. Zorice moja ,tako mi je drago da su našle mjesto za ovu posebnu priliku i da su vam se svidjele..jako volim ove vanilice,i baš me veseli kada su pravljene..veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nelyce moja, kad sam dobila mast prvo što mi je palo na pamet su bile ove vanilice i zaista mi je drago da su bile deo našeg slavlja i ponovoću ih praviti, ako ikada dobijem domaću mast. Još jednom, veliko ti hvala na ovom super dobrom receptu.

      Избриши
  3. Ove vanilice se kod mene ne bi baš dugo zadržale, od kada smo ih jednom probali sa masti i obaveznom koricom limuna uvijek ih tako radim, baš nam se sviđaju. Jako su mi lijepe ove tvoje u obliku srca !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pravila sam ih i ranije i znam kako su dobre...Nelyca ima lepe starinske kolače, koje vredi isprobati.Namerno sam ih pravila u obliku srca da baš budu zaljubljene.

      Избриши