петак, 28. март 2014.

Kremasti tiramisu puding

Originalni kolač tiramisu je spektakularna poslastica, koja traži puno posla. Ovaj domaći puding ima sve elemente i ukuse koji su u tom kolaču, ali je mnogo jednostavnije za napraviti i može se poslužiti u svakoj prilici.



Sastojci:

     1 l mleka
     10 ml ili 2 kašičice instant kafe
     4 veća žumanca
     60 ml gustina
     100 g šećera
     1 kašičica vanilinog ekstrakta
     60 g iseckane čokolade za kuvanje
     250 ml mascarpone sira
     po ukusu za dekoraciju: cimet, kakao prah ili rendana čokolada


Priprema:

750 ml mleka i kafu staviti da se kuva.

U posudi umutiti žumanca sa sećerom,dodati im gustin i  ostatak mleka.

Kad je mleko skoro provrelo, uzeti kutlaču, pa polako, to vruće mleko, sipati u smesu od jaja, koju ćete stalno mešati žicom za mućenje.
Vratiti nazad u šerpu i kuvati oko 5 minuta,dok vam smesa ne postane gusta i glatka.

Skloniti sa ringle, umešati tečnu vanilu,sve dobro promešati i procediti kroz cediljku.
Polovinu smese sipati u iseckanu čokoladu,mešati sve dotle dok vam se čokolada ne otopi.
Obe smese pokriti sa plastičnom folijom, tako što ćete je staviti direktno na puding i ostaviti ih da se kompletno ohlade.
Mascarpone sira izmešati da vam omekša, pa ga umutiti sa žicom za mućenje zajedno sa pudingom od kafe.
U 6 čaša,po vašem izboru, staviti prvo puding od čokolade, preko njega staviti puding od kafe i posuti šta vam je po želji. Ja sam posula sa rendanom čokoladom.
Prijatno!!!!!



4 коментара:

  1. Ja vam se divim.Svaki dan nesto novo .Dal je slatko ili slano ili paciva mene ostavljaju bez reci.Fotografije su predivne .Ovo izgleda odlicno,sigurno cemo probati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, draga Neno. Neki put i nemam ništa novo, ali imam na Coolinarici preko hiljadu recepata, koje prenosim ovde, na blog, tako da ih moja deca mogu lakše da koriste. Neki od ovih recepata su baš stari,pre 4-5 godina, neke slike nisu lepe, jer je to bio moj početak, ali dok ne uslikam ponovo, stavljam te stare slike. Još jednom,hvala i topli pozdrav.

      Избриши
  2. Super mi je ova ideja za tiramisu puding, krasna i ukusna poslastica, obavezno bilježim !

    ОдговориИзбриши