петак, 5. јун 2020.

Banana kolač s tikvicom

Juče pričamo prijateljica i ja o kolačima i ona spomenu kako pravi kolač sa bananama i tikvicom, ja znam za banana bread, ona kaže, ne ovo je kolač, muti se kao patišpanj i ja, pošto znam da imam već prezrele banane koje moram da iskoristim tražim recept i evo danas kolača.
Fenomenalan je, topi se u ustima.


Sastojci:  4 jajeta, 100 g šećera, 225 g brašna, 6 g praška za pecivo, 6 g soda bikarbona, 125 ml ulja, 60 ml pavlake za šlag, 3 banane, 100 g izrendane tikvice, 60 g iseckanih oraha, 1 limun, kora i sok 1 kesica vanile

Priprema:  Limun oprati, osušiti, izrendati koricu i iscediti sok u to dodaj 3 dobro zrele banane i viljuškom izmeljati i sjediniti zajedno.
Tikvicu ( treba vam samo 100 g ) izrendati na krupno a orahe iseckati.

U zdelu staviti 4 cela jaja, šećer ( ko voli slađe neka stavi više šećera ) i vanilu i umutiti u gustu svetlu masu, dodati ulje i tečnu pavlaku ( whipping cream ) i umutiti sve zajedno, samo da se sjedini.
Brašno, prašak za pecivo i sodu bikarbonu izmešati i prosejati sve zajedno, dodati u masu od jaja i sjediniti mikserom.
U tu masu dodati tikvicu i orahe i spatulom izmešati i na kraju dodati izgnječene banane i još jednom save to spatulom sjediniti.

Kalup veličine 10cm x 33cm isprskati sprejom za pečenje kolača ili prekriti pek papirom i sipati masu u kalup.

Peći u prethodno zagrejanoh rerni na 175°C oko 55 minuta do 1 sat ali ipak probajte čačkalicom da li je kolač pečen.


Pečen kolač ostaviti kratko u plehu, izvaditi i ostaviti na žici da se dobro ohladi.
Tek kad je dobro ohlađen, iseći na komade i poslužiti uz kafu ili čaj.
Ovaj kolač je najbolje napraviti uveče pa ga jesti tek sutra.

Ja sam kolač isekla dok je još bio mlak i mogu vam reći da sam mislila da nije dovoljno ispečen, ostavila sam ga da se potpuno ohladi i kad sam ga ponovo isekla, bio je perfektan.


Prijatno!!!!

Нема коментара:

Постави коментар