среда, 13. јануар 2016.

Shake sa rogačem i čia semenkama

Za ovomesečnu blogersku igricu " Ajme,koliko nas je " domaćica Nikolina, sa bloga " U slast " nam je zadala temu "rogač" i  iskreno rečeno, uopšte nisam znala da li mogu učestvovati u ovoj igrici, jer prvo, treba pronaći gde se prodaje samleveni rogač...verujte, da pojma nisam imala odakle početi i juče, krenem u prodavnicu gde obično kupujem sve što mi je potrebno na merenje i sad se mislim, ako ih pitam za mleveni rogač znam da će me gledati kao da sam pala s neba...za divno čudo devojka me odvede do mesta gde je i pokaza mi a da se ni jednog momenta nije zamislila..o čemu li ova žena priča...tako da znate svi vi, koji živite na ovom kontinentu, da ga ima i da je vrlo lako pronaći ga i izuzetno je jeftin.


Sastojci:
250 ml mleka od badema
2 banane
2 pune kašičice samlevenog rogača
1 puna kašika chia semenke
pola kašičice cimeta
1 kašika putera od badema ( ne mora )
5-6 kocke leda

Priprema:
Banane možete da iseckate i da zamrznete, ja nisam, zato sam dodala kockice leda.
Moje chia semenke su mešavina seemenki od konoplje,heljde i chia a u to sve je dodato i suve brusnice i listići badema, zove se Qi'A.....takvu mešavinu kupujem kao cerial za doručak, koji jedem sa kefirom ili jogurtom.

Sve sastojke staviti u blender ili smrviti štapnim mikserom.

Sipati u čaše i poslužiti kao doručak u čaši ili popodnevnu užinu.



Prijatno!!!!

1 коментар: