четвртак, 9. август 2018.

Marinirana piletina u grčkom jogurtu

Recept koji je odavno isproban i napisan, ali ga nisam prenela na blog, jer moje početničke slike i pisanje recepata je bilo grozno..naučila sam ja mnogo za ovih 9 godina od kada sam u ovim "javnim" vodama a zahvaljujući mom sinu i snajki, koji su mi kupili, prošle godine, fantastičan Canon aparat, naučila i dobro da slikam. Ne ispadne uvek onako kako ja hoću, ima toga još da se uči, ali meni je dovoljno za onoliko koliko mi treba..ovaj blog pišem od oktobra 2012 godine, nekad malo zatajim da se odmorim od svega, pa opet krenem punom parom..ima toliko još recepata koje želim da isprobam da neću moći da stignem da imam još dva života a ja sam žena već u zrelim godinama... ne opterećujem se puno sa tim, pišem onoliko koliko volim i koliko me ovo što radim čini srećnom i zadovoljnom...najsrećnija sam kad sam nekom mogla da pomognem da pripremi ručak za svoje ukućane i vrlo često mi se desi da mi neko priđe i pita, da li ste vi Pomoravka?



Sastojci:  2 odkoštana karabatka po osobi ili jedno belo meso od pileta,bez kožice, 125 g do 150 g gustog grčkog jogurta, ako ga nemate onda koristite kiselu pavlaku, 1 kašičica izrendane korice limuna, 30 ml sveže isceđenog soka od limuna,1 kašiku maslinovog ulja, so, biber, kašičica italijanskog začina, suvi začin, 200 g panko mrvica, 50 g izrendanog parmezana. pola kašičice dimljene paprike

Priprema:  Meso očistiti od viška masnoće. Možete da koristite ono meso koje volite. Ja sam pravila i sa karabatacima i sa belim mesom i podjednako mi je dobro. ( na slici je belo meso ) 
Operite i osušite meso.Istucite ga malo tučkom za meso.

U drugu zdelu staviti jogurt / kiselu pavlaku, maslinovo ulje,so, biber, suvi začin za piletrinu, limunovu koricu i limunov sok, sve izmešajte i prelite preko mesa, okrenuti meso nekoliko puta da se marinada podjednako obavije preko mesa, poklopite i ostavite nekoliko sati u frižider, najbolje preko noći.Gledajte da vam je svo meso prekriveno marinadom i ako je moguće, okrenuti ga nekoliko puta.

Kad ste spremni da pečete meso, uključite rernu na 185-190° da se greje.

U veći tanjir staviti panko mrvice ili ako ih nemate, onda obične mrvice, dodajte parmezan, suvi italijanski začin, biber, dimljenu papriku i pola kašičice suvog začina za piletinu i sve izmešajte.

Pripremite pleh, koji ćete prekriti pek papirom.
Izvaditi parče mesa iz marinade, držati vrlo kratko da se marinada malo skine sa mesa i staviti u prezle i začine. Dobro utapkati meso u prezle i stavljati na pleh.

Peći u prethodno zagrejanoj rerni, oko 15 minuta, u zavisnosti koliki su vam komadi mesa, ako su deblji onda peći duže, okrenuti i peći još 15 minuta. Pred kraj pečenja možete da povećate temparaturu na 200°C da meso porumeni, ali pazite da ga ne pregorite.
Meso je pečeno kad ga ubodete a iz unutrašnjosti izlazi bezbojna tečnost, ako je rozikasta, pecite još.
Ako koristite belo meso, ono je dosta deblje od karabatka, rasecite ga pažljivo na pola, ali ne do kraja tako ćete dobiti jedno ali veće parče ili, možete preseći na pola, u tom slučaju vreme pečenja bi trebalo da bude kraće...


Prijatno!!!!

2 коментара: