субота, 26. октобар 2019.

Shakshuka od leblebija / slanutka

Pravila sam shakshuku na nekoliko načina i svaki jedan način mi se dopao. Prethodna dva - tri recepta su bila sa jajima, ali meni je ovog puta bilo potrebno bez jaja i ova mi se ideja jako dopala. Odličan ručak i za one koji nisu vegan, jednostavno i fino.


Sastojci:  2 kašike ulja, 2 kašičice harissa sosa, 2 kašičice paradajz pirea, 2 crvene babure, 1 do 2 male ljute papričice, 3 čena belog luka, 1 kašičica cumina u prahu, 1 kašičica soli, 1 konzerva od po, 750 g ili 5 dobro zrelih paradajza, 1 konzerva od 450 g leblebija / slanutka, peršun

Priprema:  U veći i dublji tiganj staviti i zagrejati ulje ( ja u zadnje vreme koristim ulje od avocada i vi koristite koje imate ) dodati paradajz pire, harissa sos,( ako ga kojim slučajem nemate, možete dodati kašiku ajvara ili pirea od ljute paprike ) cumin, sitno iseckan beli luk, ljute papričice, kojima ste očistili žilice i semenke i crvene babure, koje ste prethodno očistili i isekli na kockice ili manje rezance i pržiti sve zajedno dok paprika ne omekša.


Ako koristite svež paradajz, oljuštiti ga, iscediti semenke i iseckajte ga na kockice i dodati u omekšale paprike, smanjite temperaturu i dinstajte dok tečnost skoro ne uvri.

Dodati leblebije, koje ste ocedili od vode i isprati pod mlazom hladne vode, promešati sve zajedno i na tihoj temperaturi dinstati oko 10 do 15 minuta da se svi ukusi sjedine.
Poslužiti jelo samostalno sa nekom zelenom salatom a za one, koji jedu proizvode životinjskog porekla mogu staviti odozgore i kašiku kisele pavlake ili gustog grškog jogurta.
Kod mene je sa kuvanim basmati pirinčom.


Prijatno!!!


Ovde ćete naći još nekoliko recepata za shakshuku a negde u mojim receptima, koje još uvek nisam prenela ovde ima još jedan recept, i on će se uskoro pojaviti na blogu.

Нема коментара:

Постави коментар