четвртак, 23. јануар 2020.

Susam salata

Ja mnogo volim rusku salatu, dok moj muž zbog majoneza koji se koristi za nju, je ne voli i zato mislim da mi je ova susam salata idealna.
Odlična je da se posluži uz predjelo ili sa pohovanom piletinom. 


Sastojci: 400 g kravljeg masnijeg sira, 500 g punomasnog gustog grčkog jogurta ili kisela pavlaka, 175 g proprženog susama, 8 tvrdo kuvanih jaja, 300 g kiselih krastavčića, 300 g suvog mesa po izboru, 250 g kukuruza šećerca iz konzerve, po ukusu so i biber.

Priprema:  Skuvati jaja da su tvrđa, ohladiti, oljuštiti i iseckati na sitnije kockice.
Ostaviti nekoliko žumanaca za dekoraciju.
Kisele krastavčiće obrisati od viška tečnosti te i njih iseckati na sitnije kockice.
Suvo meso iseckati na sitne kockice. ( ja sam koristila dimljene pileće grudi )
Kukuruz ocediti od vode, isprati pod mlazom hladne vode i osušiti kuhinjskim papirom.
Susam propržiti na suvom tiganju da blago porumeni.

U veću zdelu staviti izmrvljen kravlji sir i kiselu pavlaku ( za one koji paze na unos kalorija mogu da koriste i gusti grčki jogurt ) i umutiti mikserom u kremastu masu.
Dodati sve ostale sastojke, osim kuvanih jaja i sjediniti sa spatulom i na kraju dodati iseckana kuvana jaja i nežno sjediniti sve zajedno.

Sipati u zdelu, ukrasiti kuvanim žimancima onako kako vi volite, posuti prepečenim susamom i ostaviti nekoliko sati u frižider da se malo ukusi sjedine.
Poslužiti dobro rashlađeno.

Prijatno!!!

1 коментар: