петак, 30. август 2019.

Chocolate Raspberry Chia Pudding

Može da vam bude doručak, užina ili poslastica...kako vi god želite..idealno je za sve one koji ne koriste mleko i mlečne proizvode / lactose free.


Sastojci za mleko od indijskog oraha: 125 ml sirovog indijskog oraha, 500 ml vode
Sastojci za puding od čokolade: 250 ml mleka od indijskog oraha, 3 velike meke urme, 2 kašike kakaa, 1/2 kašičice vanilinog ekstrakta, 50 ml chia semenke, 1 kašika kakovca ili seckane crne čokolade
Sastojci za puding od malina: 175 ml mleka od indijskog oraha, 250 ml malina, 1 kašika javorovog sirupa, 50 ml chia semenke

Priprema:  Ovaj puding možete napraviti od običnog mleka ili kupovnog bademovog ili kokosovog mleka.
Ja sam malo htela da se igram i da probam da napravim domaće mleko od indijskog oraha.
Uspela sam, ali sam dobila mleko u kome su bili sitni čestice indijskog oraha, da dobijete pravo mleko potreban vam je izuzetno jak blender, koji ja na žalost nemam ( professional vita mix )

Potopiti sirov indijski orah u toplu vodu oko sat vremena i ocediti od vode.
U blender staviti indijski orah i vodu i mleti dok ne dobijete glatku i kremastu tečnost.

Puding od čokolade:
U blender sipati 250 ml mleka od indijskog oraha, dodati iseckane urme, kakao i vanilin ekstrakt i samleti u glatku masu.
Sipatu u zdelu, dodati chia semenke, kakaovac ili krupnije seckanu čokoladu. ( ja sam stavila i kakaovac i seckanu čokoladu ) i sve izmešati.
Ostaviti najmanje sat vremena u frižideru, najbolje preko noći.
Ako vam je masa retka kad ste dodali chia semenke, dodati još jednu do dve kašičice.

Puding od malina:
U blender staviti ostatak mleka od badema, maline ( možete da koristite i smrznute, samo ih prethodno odmrznite ) i javorov sirup i samleti sve zajedno.
Sipati u zdelu, dodati chia semenke, promešati i ostaviti najmanje sat vremena u frižideru ili preko noći.


Kad ste spremni da konzumirate vaš puding, podeliti u čaše prvo čokoladni puding, preko sipati puding od malina, ukrasiti svežim voćem, ili krupno rendanom čokoladom i poslužiti


Нема коментара:

Постави коментар